Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Het kan, maar dan moet je er wel een andere firmware op installeren, bijv. HyperWRT Thibor 15c of Tomato, die ik zelf op een WRT54GL gebruik. Daarmee kan je dan instellen wat de Receive Antenna en Transmit Antenna is met de opties Auto (default), A en B. Dit instellen kan (voor zover ik me kan herinneren) niet met de default Linksys-firmware gedaan worden.
[ Voor 3% gewijzigd door hbokh op 13-10-2006 13:52 ]
This is my sick nature.
Let wel dat je op die manier niet echt meer een werkende situatie over zal houden als je ook zelf de router nog wil gebruiken om draadloos te internetten. De router word min of meer een repeater. Al het verkeer dat moet worden uitgezonden zal namelijk naar de antenne worden gestuurd die jij als transmit antenna hebt opgegeven.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het is dus niet mogelijk om met een Thirdparty firmware beide antenne's gezamelijk te gebruiken?Bor de Wollef schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:55:
Let wel dat je op die manier niet echt meer een werkende situatie over zal houden als je ook zelf de router nog wil gebruiken om draadloos te internetten. De router word min of meer een repeater. Al het verkeer dat moet worden uitgezonden zal namelijk naar de antenne worden gestuurd die jij als transmit antenna hebt opgegeven.
Dwz de gewone antenne voor locaal en de externe antenne voor buiten?
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Nee, daar heb je 2 radio's voor nodig in je AP. Alle consumenten AP's hebben er maar 1.
Overigens werkt het misschien wel, maar het zal nooit optimaal werken.
Overigens werkt het misschien wel, maar het zal nooit optimaal werken.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y