Wireless Key reader

Pagina: 1
Acties:

• Volumius
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-11-2025
Weet iemand een programmatje waarmee je de WEP key uit kan lezen uit de puntjes die er normaal staan. Ik moet namelijk bij een collega zijn laptop op draadloos netwerk instellen en ik heb de key nergens op papier. Er is wel een andere collega bij wie het al wel ingesteld is en daar moet ik dus de wep key uit kunnen lezen. Is hier wat voor te downloaden?

Verwijderd

Volumius schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:28:
Weet iemand een programmatje waarmee je de WEP key uit kan lezen uit de puntjes die er normaal staan. Ik moet namelijk bij een collega zijn laptop op draadloos netwerk instellen en ik heb de key nergens op papier. Er is wel een andere collega bij wie het al wel ingesteld is en daar moet ik dus de wep key uit kunnen lezen. Is hier wat voor te downloaden?
Staat gewoon in de router ingesteld toch? Hier moet je hem kunnen zien of veranderen. Anders stel je een nieuwe key daarin en zet je die bij iedereen erin..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 12:36 ]

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-03 22:41
Copy van het password (de puntjes dus) en paste in notepad wil nog wel eens werken. Kijk anders even hier : http://www.itlocation.com/en/software/prd39806,,.htm

Whatever

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sloompie schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:00:
Copy van het password (de puntjes dus) en paste in notepad wil nog wel eens werken. Kijk anders even hier : http://www.itlocation.com/en/software/prd39806,,.htm
Dat werkt niet. Windows geeft het exacte wachtwoord niet weer achter de sterren / puntjes maar geeft alleen de sterren / puntjes weer.

Wat je nodig hebt is dit: klik

Helaas niet gratis maar het werkt wel.

Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat je officieel toestemming moet hebben voor je dit soort tools op andermans of bedrijfshardware gaat gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 13-10-2006 13:38 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-03 22:41
Link bekeken?
Bor de Wollef schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:38:
Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat je officieel toestemming moet hebben voor je dit soort tools op andermans of bedrijfshardware gaat gebruiken.
So very true.

Whatever

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Link bekeken en getest, zoals ik al zei: werkt niet in dit geval.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• donzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-03 22:21
een tijd geleden had ik hier een programmaatje "enabler.exe" voor, maar dat kan ik nu even nergens vinden.. zal straks thuis nog eens zoeken

edit: gevonden: http://www.securitysoftware.cc/securitysoftware/apps.html en dan bij "enabler"

[ Voor 28% gewijzigd door donzz op 13-10-2006 14:13 ]

alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen

Pagina: 1