Aangezien de input van mijn "oude" geluidskaart creative live 5.1 een beetje kraakte, heb ik besloten een nieuwe geluidskaart te halen, voor de input (om muzieksets op te nemen). Anyway toen ik deze nieuwe geluidskaart een simpele (c-media cmi8738) erin stopte en installeerde, deed mijn videokaart het niet meer, waarschijnlijk door een IRQ error, en derhalve heb ik dus die oude geluidskaart eruit gehaald, en alleen de nieuwe erin gedaan. In principe "werkt" het nu, maar sinds ik dit heb gedaan, crashed mijn computer eens in de zoveel tijd, echt bij nutteloze dingen (niet eens games ofzo), met de melding "Attention Out Of Range 3kHz V390.8Hz" Dit is nog veel vervelender! Ik heb deze foutmelding nooit gehad, en t lijkt me nogal sterk dat het ineens aan mijn videokaart ligt (radeon 9800 pro waarvan de koeler gewoon werkt). Iemand suggesties zover?
Als laatste wanhooppoging heb ik geprobeerd mijn onboard soundcard (realtek ac97 chip) te installeren, maar die herkent mijn pc niet, kan dit zijn doordat er nog een andere geluidskaart in zit?
Alvast bedankt.
Als laatste wanhooppoging heb ik geprobeerd mijn onboard soundcard (realtek ac97 chip) te installeren, maar die herkent mijn pc niet, kan dit zijn doordat er nog een andere geluidskaart in zit?
Alvast bedankt.