Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een leuke feature voor GoT?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 15:31

Mindfields

Poor man's Ferrari

Topicstarter
Misschien is dit ooit al geweest, misschien ook niet. ;)
Wat ik veel zie op andere fora ,zoals Hardforum van Hardocp, forum van Anandtech, forum van Hardwareinfo etc. ..., als iemand een topic heeft bekeken dat dit wordt genoteerd. Ik bedoel dus dat er op GoT een rijtje naast "replies" moet komen met "views" (het aantal keren bekeken).

Waarom :? Nou omdat er laatste tijd veel newbie's (ik heb overigens niks tegen newbie's) bijkomen. Deze newbie's plaatsen een topic waarin een vraag wordt gesteld. Niks aan de hand zou je zeggen, maar sommige zijn zo ongeduldig :( en plaatsen weer een reply op hun eigen topic. Soms wel binnen 5 min., omdat ze verwachten binnen 5 min. antwoord te krijgen. Heel erg irritant vind ik zelf.

Door een rijtje "Views" naast "Replies" te zetten los je het probleem misschien op. Ik zou het wel prettig vinden als er zoiets kwam. Wat denken andere GoTer's, adjes en modjes hiervan? :?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

daar zit ik ook al een tijd op te wachten..

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:14
Ik denk niet dat het het probleem dat jij schets oplost, maar ben wel voorstander van jouw idee.

Ik post zelf vrij weinig, maar lees het forum de hele dag door.

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-09 17:49
Staat op de TODO list..

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dan gaan ze zeggen: HEE IK HEB AL 500 VIEWS MAAR NIEMAND DIE ANTWOORD GEEFT?

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Op dinsdag 30 januari 2001 22:47 schreef Tom het volgende:
Dan gaan ze zeggen: HEE IK HEB AL 500 VIEWS MAAR NIEMAND DIE ANTWOORD GEEFT?
Dus dat hoort de bezoekers die een beetje medeleven hebben de desbetreffende gebruiker meteen te helpen.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op dinsdag 30 januari 2001 22:49 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]
Dus dat hoort de bezoekers die een beetje medeleven hebben de desbetreffende gebruiker meteen te helpen.
Goed punt..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 15:31

Mindfields

Poor man's Ferrari

Topicstarter
Tom, wat jij zegt, van die 500 views, zover zal niet komen. ;) Als je andere fora op na kijkt dan valt het best wel mee.
Pagina: 1