Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SD] Kaart van 2G blijft aangeven dat 1G gebruikt is

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:32
Hoi,

Nou de topictitel zegt het al allemaal.

Ik heb dus een SD kaartje van Kingston van 2G

Ik heb hem geformateerd, maar hij blijft aangeven dat 1G in gebruik is.
Zowel in mijn PDA als op windows.

Ik heb gekeken of er misschien verborgen bestanden opzaten, maar ook niet het geval.

Ik heb al gezocht of dit een bekend probleem was, maar heb nog niks kunnen vinden.

Iemand een idee?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Verwijderd

is het wel echt en 2GB kaart?

in de winkel gekocht? contact gehad met winkel of kingston?

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:32
Het is echt een 2G

Hij geeft ook aan dat hij 2G is.

Maar used is 1G en free is ook 1G

Hij is orgineel van de winkel.

Heb nog geen contact gehad met beiden...wou eerst via hier proberen omdat dat sneller is en meestal beter vind ik zelf ;)

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Dan zou ik dat eerst maar eens doen. GoT is namelijk niet bedoeld als helpdesk. Ze zullen ongetwijfeld een oplossing hebben. Desnoods in de vorm van vervanging.

Tenslotte is Portable Media Devices niet de juiste plek voor deze vraag. In Opslagmedia & I/O Controllers komt het bijvoorbeeld veel beter tot zijn recht...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.