Zoals jullie kunnen zien gaat het net altijd goed met het maken van foto's (Ricoh R2), zeker kinderen. Waarmoet ik opletten bij het aanschaffen van een nieuwe camera om dit soort problemen te vermijnden / minimaliseren? Aanbevelingen zijn welkom (ook camera merken/types). Thanks.
Wat een vraag.
Ik weet niet hoe oud die cam is, maar met een willekeurige camera die nu in productie is kun je echt wel scherpere plaatjes maken.
Lijkt een beetje op een brakke focus/lens.
Maar om je een antwoord te geven: Ik denk dat je met een Canon 1Ds Mark II met een 24-105 L IS/USM wel iets scherpere plaatjes moet krijgen
Misschien een beetje gek antwoord, maar dat is je vraag ook.
www.dpreview.com, kijk daar eens even rond, staat echt ZAT informatie.
Ik weet niet hoe oud die cam is, maar met een willekeurige camera die nu in productie is kun je echt wel scherpere plaatjes maken.
Lijkt een beetje op een brakke focus/lens.
Maar om je een antwoord te geven: Ik denk dat je met een Canon 1Ds Mark II met een 24-105 L IS/USM wel iets scherpere plaatjes moet krijgen
Misschien een beetje gek antwoord, maar dat is je vraag ook.
www.dpreview.com, kijk daar eens even rond, staat echt ZAT informatie.
[ Voor 43% gewijzigd door Fairy op 13-10-2006 11:15 ]
Als je even hier kijkt (de FAQ), dan staan daar een aantal linkjes naar topics die per prijsklasse bespreken wat men zoal koopt. Dat is makkelijk, want je hebt vast een budget in gedachten (die noem je hier echter niet, dus we kunnen er niet zoveel mee).
Als jouw vraag in zo'n topic beantwoord wordt, hebben anderen daar ook nog wat aan. Ik denk niet dat er iemand naar de woorden in de topictitel zoekt als hij een goede camera zoekt
Als jouw vraag in zo'n topic beantwoord wordt, hebben anderen daar ook nog wat aan. Ik denk niet dat er iemand naar de woorden in de topictitel zoekt als hij een goede camera zoekt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()