Asus P5W DH Deluxe of DFI Infinity 975X/G

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:44
Voor mijn nieuwe conroe systeem twijfel ik toch nog erg tussen de Asus P5W DH Deluxe en de DFI Infinity 975X/G.

Ik heb veel gelezen over het asus mobo en constateer dat er toch nog een hoop problemen zijn?

Ook met het oog op het overclocken denk ik dat DFI het beste eruit zal komen. (hogere voltages + hogere FSB mogelijk).

Toch zie ik dat er met de asus mobo ook flink wordt geoc'd. Puur op gevoel denk ik dat asus toch iets beter is als DFI.

Het asus mobo heeft ook iets meer functies erop zitten.

Wie kan mij overtuigen om het juiste mobo te halen zonder al te veel problemen. :)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:14

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Het schijnt dat de Asus P5W64 WS het beste OC bord is tot nu toe. Berichten op Xtremesystems forum melden FSB van 470mhz en hoger zonder mods.

Hij is ook wat duurder, maar ja tis maar wat je wilt. Ik heb zelf overigens een P5W DH Deluxe en het enigste wat ik merk van alle genoemde problemen hier op GoT is dat hij soms langzaam boot. Ik ga overigens binnenkort overstappen op een P5W64 WS vanwege de extra pci-e sloten.

[ Voor 12% gewijzigd door Dukey op 13-10-2006 11:13 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:44
Djoekie schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:11:
Ik heb zelf overigens een P5W DH Deluxe en het enigste wat ik merk van alle genoemde problemen hier op GoT is dat hij soms langzaam boot.
Is dit erg storend, want dat is eigenlijk wat ik niet wil hebben ;)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 12:14

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

maxoss schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:23:
[...]

Is dit erg storend, want dat is eigenlijk wat ik niet wil hebben ;)
Laat ik het zo zeggen, als ie er last van heeft dan kan ik rustig nog naar de wc ff een plasje doen en als ik terug ben is tie er door heen (en dan pas begint windows te booten...). Ik vindt het wel irritant iig. Het heeft schijnbaar te maken met die "digital home" crap (afstandbediening vooral), echter als ik dat allemaal afkoppel/uitzet dan doet hij het nog.

Het komt ongeveer 1 op de 3 keer voor. Verder is het een prima bordje met veel potentieel, alleen voor mij is het net niet goed genoeg (en voor jouw waarschijnlijk ook niet).

[ Voor 10% gewijzigd door Dukey op 13-10-2006 14:03 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-02 20:14
Ik heb hier noooooit last van gehad. Ik heb alleen geen randapparatuur aangesloten, wifi troep eraf, geen remote, alleen tobo+muis en videokaart.

het enige waar ik last van heb is dat hij 3 sec uit gaat bij een reboot.
Als ik nu een bord kon kiezen zou ik voor een WS64 gaan denk ik (Waus test dit botd vandaag en zal hem denk ik best wel even laten zien vandaag in DOC)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kansloze topics: alle topics in de trant van de volgende voorbeelden gaan in veel gevallen ook zonder omwegen op slot. Soms worden zulke topics (met name de "Welke moet ik nemen?" topics) ook voorzien van erg veel uiteenlopende reacties dat je door de bomen de bos niet meer ziet. Daarnaast zijn deze vragen ook simpel te beantwoorden met behulp van gezond verstand en research. In plaats van $apparaat kun je processor, moederbord en geheugen lezen:

* Welke $apparaat moet ik kopen? (een echte Tweaker kan wel kiezen)
* Wanneer komt $apparaat op de markt? (gewoon geduld hebben)
* Waar kan ik $apparaat kopen? (zie prijslijsten of bel/mail leveranciers)
* Hoe lang duurt de RMA van $apparaat? (vraag het de fabrikant/leverancier)
* Wie heeft ervaringen met $apparaat? (GoT is een en al ervaringen
Gewoon zelf je eisen aanscherpen, ervaringen en reviews opzoeken en zelf beslissen. Dit is Gathering of Tweakers, niet Gathering of Handje-vast-houders-bij-overdure-moederbordkeuze

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.