Windows XP 64 bits NL

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Trumpske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-03 19:23
Tweakers,

Ik ben nu al meer dan een week aan het zoeken en ik geef het op. Mijn vraag is of der nou wel een Nederlandse versie van Windows XP 64 bits is ofniet?

Op de site van Mircosoft zelf hebben ze een pagina in het nederlands over Windows XP 64 bits, daarom denk ik dus dat hij er wel is in het Nederlands. Hier op tweakers wordt een keer gezegd dat hij 2,5 maand na de officiele release van de Engelse versie uitkwam (dat is dus al lang geleden) en ook wordt er een keer gezegd dat hij helemaal niet in het Nederlands uitkomt...

Op google kan ik verder niks meer vinden over in welke talen de 64 bits versie uitkomt.

Alvast bedankt,

There are 10 kinds of people; those who can count binary and those who can't

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-03 01:01
Dat is een goede vraag. Ik kon em op me werk alleen in het engels bestellen. Mischien dat ze die niet uitbrengen in NL.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Nope, dat is er niet. Jammer genoeg. :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

• Meekoh
  • Laatst online: 17:26
Voor zover ik weet kon ik destijds alleen een engelse bestellen en die draait hier al een paar jaar heel lekker.

Computer says no

• Trumpske
mm dat is heel jammer, dan moet ik toch maar een de Engelse versie installeren. Ik weet wel zeker dat Vista 64 bits wel in het Nederlands uitkomt :) maarja daar heb ik nu nog niks aan :9~

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb net even op de site van SUrfnet / Slim gekeken (als die het niet hebben dan bestaat het idd niet :P ) en daar staat ie idd niet bij. Bestaat dus imho niet.
Wat dus ook wel logisch is; waarom de hele zut voor de x64 vertalen terwijl Vista al in de RC stage zit :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Trumpske
Bedankt, ik weet genoeg! Ga kijken of ik aan de Engelse versie kan komen... Hier kan dus een slotje op!!

Verwijderd

Die X64 was ook maar een tussenversie om de verkoopcijfers iets op te krikken, het stelde niet zo veel voor. En om het nou in alle talen te vertalen zou wel erg duur worden.

Als je X64 OS wilt zou ik gewoon ff wachten op vista X64, deze komt "lijkt me" gewoon uit in het nederlands.

• Meekoh
  • Laatst online: 17:26
inderdaad ik heb net bij de leverancier van me werk gekeken (comp winkel) en die hebben ook alleen engelse versie. Maar ik moet wel zeggen dat het echt 100x stabieler is dan XP 32bit, dit komt omdat hij gebaseerd is op de x64 versie van Windows server 2003.

Computer says no

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:16
Een week zoeken? Voortaan even nadenken en 1 belletje plegen :)?

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 17:36

DeTeraarist

#Boots2Asses

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:54:
En om het nou in alle talen te vertalen zou wel erg duur worden.
Errr copy paste van de 32bits versie!?
Die drie veranderde woordjes hadden ze best effe kunnen search en replacen ofzo.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Moshe85 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:03:
inderdaad ik heb net bij de leverancier van me werk gekeken (comp winkel) en die hebben ook alleen engelse versie. Maar ik moet wel zeggen dat het echt 100x stabieler is dan XP 32bit, dit komt omdat hij gebaseerd is op de x64 versie van Windows server 2003.
Dit valt allemaal wel mee. Ten eerste, het is nog steeds XP en geen 2003. Dit zijn echt twee verschillende OS'en.

Daarbij is de stabiliteit voor beide versies van het OS goed. (Dus 32 en 64 Bit) Problemen komen door rotte software en/of (32 Bit) drivers. Veel software en drivers zijn nog 32 Bit en dus krijg je hetzelfde probleem. 64 Bit is leuk, maar het heeft voor de meeste desktops nog weinig extra waarde IMHO.

• stefanmarchal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-02 20:38
En volgens mij kan je een mui pack installeren. Die zorgt dat er ook een optie bij komt om de nederlandse taal te selecteren.

Ik heb dit op mijn automated install disk staan, ik weet zo 123 geen site.

ps. dit is een 32 bits windows en ik weet niet 100% zeker of het ook zal werken onder 64 bits.

||

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:54:
Die X64 was ook maar een tussenversie om de verkoopcijfers iets op te krikken, het stelde niet zo veel voor. En om het nou in alle talen te vertalen zou wel erg duur worden.
:? Het zou mij niks verbazen als ze bijna niets aan x64 hebben verdiend. Afgezien van enthousiastelingen koopt toch niemand het. Bovendien heeft deze laatste groep er een handje van om minder legale versies te draaien.

XP x64 was juist meer om hardware-fabrikanten alvast warm te maken om x64 drivers te gaan produceren zodat je in Vista x64 geen chronisch tekort hieraan zult hebben. Verder om ervoor te zorgen dat mensen die ook echt een 64-bits OS wilden hebben, ook voor Windows konden kiezen.

[ Voor 15% gewijzigd door dr snuggles op 14-10-2006 17:58 ]

Pagina: 1