Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Alles al doorgezocht. 1 andere gebruiker met hetzelfde probleem, maar daar vond ik geen antwoord.

Vraag 1:
Als ik wil internetten, vraagt het toestel om een toegangspunt. Ik selecteer: zoeken naar WLAN. Mijn thuisnetwerk wordt dan gevonden. Als ik die selecteer, krijg ik de melding WLAN niet gevonden.
Wat nu? Ik maak thuis gebruik van de wanadoo livebox. Daar heb ik handmatig de verbinding open gezet. Dus hoef ik geen wep key in te voeren. Waarom heb ik dan toch geen verbinding?

Vraag 2:
Als ik de wepkey wel inschakel heb ik het volgende probleem. De wepkey van mijn livebox is een 128 bits code hexidecimaal. Wanneer ik een nieuw toegangspunt genereer moet ik dus ook de wepkey in de nokia invoeren. Maar de key is langer dan het aantal karakters dat ik op de nokia kan invoeren. Ik kom zo'n 4 posities te kort. Wat kan ik doen?

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Je hebt niks alles doorzocht want vraag 2 is al es in het e-series topic of E70 topic aan bod gekomen. Ook genoeg mensen met wlan problemen geweest waar ook het een en ander over gezegd is.

Verwijderd

Antwoorden had je inderdaad in één der centrale topics kunnen vinden of if(!$found){ kunnen stellen };

Deze kan dus dicht.

Dit topic is gesloten.