Pc >> autoradio >> speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
Beste tweakers,

Ik wil een carputer in mijn auto gaan bouwen. Maar natuurlijk heeft een pctje wel opstart tijd nodig en soms moet ik maar 10 min rijden. dus heeft het weinig nut om elke keer die pc op te starten. Maar toch wil je ff muziek luisteren. Mijn plan is dus.

Output audio pc >>> input audio radio >>> output radio >>> boxen

De link tussen pc en radio is lastig. Ik wil eigenlijk gewoon een simpel radiotje voor ~50 euro. met 4x 50W versterker (die zijn er maarzat te vinden). Tot nu toe ben ik er nog geen een tegen gekomen. Is het uberhaupt wel mogelijk??.

Alvast bedankt!

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Verwijderd

*cough*

/me wijst naar je ondertitel

Geef in iedergeval meer info, of zoek even op Gathering, want er zijn zat topics over auto's met computers erin..

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
Mijn ondertitel?. Dat was van een gpu oc wedstrijd motto "haal alles uit je gpu, ookal gaat hij kapot". :P

Verwijderd

Voor 50€ een radio vinden met aux in, lijkt me wat moeilijk. De JVC KD? 6 serie heeft dat wel. Kost alleen rond de 130€ nieuw. Maar je aansluitschema klopt wel aardig. Output audio pc kun je namelijk ook simpel vervangen door een MP3 speler, wat ook vaak gedaan wordt.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:22

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Je zoekt dus gewoon een autoradio met een aux (audio in) aansluiting. Zijn er echt zat te vinden hoor. Ga eens langs bij een zaak waar ze auto radio's verkopen dan ben je er zo achter. Al is 50 euro wel erg wijnig. Als je je budget net iets verhoogt naar zo'n 80 euro heb je al een stuk meer keus. Vaak dan ook met mp3 cd ondersteuning.

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

Topicstarter
(overleden)
2de hands is natuurlijk ook goed. Want mp3 hoeft hij ook niet te hebben, mocht ik echt mp3 willen luisteren dan start ik de computer wel op :P. Ik begreep dat niet alle auto radio's het pikken dat ze een pc signaal krijgen. Omdat die aansluiting meestal bedoelt is voor een cd wisselaar. Maar ik ben niet zo into auto radio's :P. Aux is dus hetgene waar ik naar moet zoeken :)
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:38:
Voor 50€ een radio vinden met aux in, lijkt me wat moeilijk. De JVC KD? 6 serie heeft dat wel. Kost alleen rond de 130€ nieuw. Maar je aansluitschema klopt wel aardig. Output audio pc kun je namelijk ook simpel vervangen door een MP3 speler, wat ook vaak gedaan wordt.
Ik ben nu aan het kijken naar een JVC KD-S641 2de hands. Ik vind het alleen zo gek, dat zo'n radio, computer audio pakt. Maar het zal wel?.

[ Voor 40% gewijzigd door AMD 64 op 13-10-2006 13:06 ]

Verwijderd

AMD 64 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:03:
2de hands is natuurlijk ook goed. Want mp3 hoeft hij ook niet te hebben, mocht ik echt mp3 willen luisteren dan start ik de computer wel op :P. Ik begreep dat niet alle auto radio's het pikken dat ze een pc signaal krijgen. Omdat die aansluiting meestal bedoelt is voor een cd wisselaar. Maar ik ben niet zo into auto radio's :P. Aux is dus hetgene waar ik naar moet zoeken :)

[...]

Ik ben nu aan het kijken naar een JVC KD-S641 2de hands. Ik vind het alleen zo gek, dat zo'n radio, computer audio pakt. Maar het zal wel?.
Ik bedoelde de JVC KD G6XX serie. De G7XX heeft geen aux in meer. Alleen een usb in.

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 18:26

EMP

Krulloos!

AMD 64 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:03:Ik ben nu aan het kijken naar een JVC KD-S641 2de hands. Ik vind het alleen zo gek, dat zo'n radio, computer audio pakt. Maar het zal wel?.
computer audio is exact het zelfde als walkman/discman/mp3-speler etc. audio, als je radio dus een ingang heeft voor audio zal het werken :)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Pagina: 1