Ik heb eerst zo'n 5 jaar textpad gebruikt om mijn scripts te schrijven, omdat het gewoon een goed programma is met mooie en duidelijke php highlighting en omdat het makkelijk in gebruik is.
Het enige nadeel ervan was dat je de scripts niet direct op je website kan uploaden, dus je moet het eerst saven en dan nog met een apart programmaatje op je webserver zetten....
Ik ben sinds een week achter een programaatje dat dit wel allemaal in 1x doet, namelijk CuteFTP Pro. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over, ik vind het alleen een beetje jammer dat ze geen PHP highlighting hebben, zoals bij textpad e.d. Alles tussen <? en ?> is nu gewoon lichtgrijs..
Is het mogelijk om deze optie aan te zetten (ik kan het nergens vinden)
Is er anders nog een alternatief programma?
alvast bedankt,
Bart Jansen
Het enige nadeel ervan was dat je de scripts niet direct op je website kan uploaden, dus je moet het eerst saven en dan nog met een apart programmaatje op je webserver zetten....
Ik ben sinds een week achter een programaatje dat dit wel allemaal in 1x doet, namelijk CuteFTP Pro. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over, ik vind het alleen een beetje jammer dat ze geen PHP highlighting hebben, zoals bij textpad e.d. Alles tussen <? en ?> is nu gewoon lichtgrijs..
Is het mogelijk om deze optie aan te zetten (ik kan het nergens vinden)
Is er anders nog een alternatief programma?
alvast bedankt,
Bart Jansen