CuteFTP Pro met php highlighting?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosiej
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 16:17
Ik heb eerst zo'n 5 jaar textpad gebruikt om mijn scripts te schrijven, omdat het gewoon een goed programma is met mooie en duidelijke php highlighting en omdat het makkelijk in gebruik is.

Het enige nadeel ervan was dat je de scripts niet direct op je website kan uploaden, dus je moet het eerst saven en dan nog met een apart programmaatje op je webserver zetten....

Ik ben sinds een week achter een programaatje dat dit wel allemaal in 1x doet, namelijk CuteFTP Pro. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over, ik vind het alleen een beetje jammer dat ze geen PHP highlighting hebben, zoals bij textpad e.d. Alles tussen <? en ?> is nu gewoon lichtgrijs..

Is het mogelijk om deze optie aan te zetten (ik kan het nergens vinden)
Is er anders nog een alternatief programma?

alvast bedankt,

Bart Jansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Is het geen optie naar een andere editor te kijken welke ook FTP mogelijkheden heeft, EN PHP highlighting?
Bijvoorbeeld Zend Studio, UltraEdit of zelfs Dreamweaver?

Of zijn er bijzondere redenen waarom je CuteFTP wilt blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 21:30

Pyrus

Hardknock life

Kijk anders ee naar PHP designer, dies gratis en kan het ook :)
Erg fijn programma vind ik zelf. (alhoewel Dreamweaver en UltraEdit er ook mogen wezen)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Nou heb ik cuteftp al een tijdje niet meer geupdate, maar het missen van syntaxcoloring voor PHP vond ik nog wel het minste probleem van die halfgare editor. Zo werken de keypad toetsen (*, +, -, /) bijvoorbeeld niet, en was copypasten ook nogal raar geimplementeerd als ik me niet vergis. Dit waren zeker niet mijn enige ergenissen, maar de anderen kan ik me even niet herinneren :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Je moet Zend studio 5 even "kopen" die gaat perfect met highlighting om en ook met FTP zooi :)
Modbreak: bedankt voor deze totaal overbodige hint naar warez. :/

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 13-10-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemonTPx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-04 10:49
gewoon vi of notepad++ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:14

pietje63

RTFM

Ik gebruik al jaren aedix; simpel highlighting en ftp... [ctr'][s] slaat hemop de server op :-)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Pagina: 1