Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• oversightt
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-06-2007
een vriend van mij heeft een prachtige kavel zien liggen in friesland hij wil daar zijn huis bouwen.
daarom is hij gisteren naar de gemeente gegaan en die hebben hem vertelt tot die kavel inderdaad is om op te bouwen(iets met een bestemmingsplan ofzo) echter is er geen enkele aansluiting op de kavel geen stroom niks(mischein standaart oor een kiavel :? ) dus hij weer gebelt met de gemeente en die zeggen tot de plaatselijke kabelboer daarvoor moet zorgen en die geeft de gemeente weer de schuld

wie moet voor de aansluitingen zorgen???

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dit is geen vraag voor in Werk en Inkomen, maar een voor Stuffis Generalis waar jij nog geen toegang toe hebt.

Verder wil ik je aanraden om een volgende keer nog eens rustig naar je startpost te kijken voor je hem plaatst, wat je zegt is vrij lastig om te volgen door de manier waarop je je verhaal vertelt. Dat kan erg afleiden van wat je wilt zeggen :)

Omdat het niet in WI hoort gaat hier in ieder geval een slot op. Enige advies wat ik je zo kan geven is bijvoorbeeld eens te zoeken op Google of de site van de Vereniging Eigen Huis bijvoorbeeld.

Dit topic is gesloten.