Microsoft Tech-ED / IT Forum 2006.

Pagina: 1
Acties:

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Omdat in November het jaarlijkse Microsoft event "Tech-ED" weer wordt gehouden dacht ik dat het mischien interessant kon zijn om er ook hier op GOT een topic aan te wijden.Ik ga er in ieder geval vanuit dat er meerdere personen die hier actief zijn óók dit jaar weer aanwezig zullen zijn.

Voor een aantal zal dit dit de eerste keer worden dat ze naar een dergelijk event toe gaan, maar voor een aantal zal dit zeker ook niet het geval zijn.

Voor diegenen die voor de eerste keer gaan: "You Lucky bastard :9 ", dit puur vanwege het feit dat de RAI (Amsterdam) dit jaar niet beschikbaar was op het moment dat MS oorspronkelijk Tech-ED op de kalender had staan. Een reisje Barça is altijd meegenomen, toch ?
Het IT-Forum had sowieso in Barça plaatsgevonden, maar in verband met bovenstaande is er dit jaar gekozen voor een combo van beide events.

Een aantal mensen zal echter al vaker op Tech-ED danwel IT-Forum geweest zijn, dus voor hen zal het qua organistie en planning weinig nieuws onder de zon zijn (de sessies zijn dat uiteraard wél), maar van diegenen die dit jaar voor het eerst aanwezig zullen zijn kan ik het me voorstellen dat ze nog niet exact weten wat ze zich er bij voor moeten stellen.

Bij dezen dus ook meteen de rede van deze post (Hoe gemakkelijk is het nú om de slogan van vorig jaar te quoten); "Inspiration Shared" ;)

[ Voor 190% gewijzigd door Will_M op 12-10-2006 21:32 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• godlike02
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-02 18:05
Eerste keer! :)

En ik heb er helemaal zin in.
Was redelijk laat met de kaarten (ik had niet twee dagen later moeten zijn).
Hotel en vlucht zijn geboekt. O+

Ik heb er helemaal zin in. De sessies al een beetje doorgenomen maar ik kreeg de tip van iemand 8) om niet te veel te gaan plannen omdat er nog veel zal veranderen.

Ik ga in elk geval zondag 11 er heen en blijf tot de 21e in barca.
Wat een heerlijke stad hebben ze er toch ook voor genomen.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 08:20

Gé Brander

MS SQL Server

Voor geinteresseerden heb ik een pst bestand gemaakt waarin alle sessies staan. Je kan hem downloaden op de volgende link: Link naar pst bestand.

Let alleen op! De evenement organisatie kan natuurlijk altijd wijzigingen doorvoeren, deze wijzigingen worden niet in dit bestand doorgevoerd. Let dus op voor je naar de sessie gaat die je wil zien, of er geen wijzigingen zijn.

Succes er mee, en ik hoop dat er iemand is die er wat aan heeft, want dan heb ik het niet voor niets gedaan! ;)

Meer informatie over Tech Ed op mijn Blog als ik er volgende week tijd voor heb tussen de sessies door! Gé's Blog

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!