Na nieuwe updates installeren LAPTOP stuk!

Pagina: 1
Acties:

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-02 09:47
Beste tweakers,

Ik heb net effen mijn computer geüpdate nadat ik las op tweakers.net dat er nieuwe updates uitwaren, automatisch updates staat hier aan maar ik had ze nog niet binnengekregen. Dus ik naar de site Microsoft Update en daar 11 kritieke updates gedownload/geïnstalleerd.

Dit was allemaal succesvol en hierna moest ik de laptop opnieuw opstarten om de updates toe te passen.

Nu komt mijn laptop niet verder dan het opstart logo van Windows XP, hierna krijg ik een blauw scherm, waarna hij meteen opnieuw opstart.

Ik zit nu in veilige modus dat werkt nog wel perfect.

Dus ik net weer kijken op microsoft update, krijg ik deze fout na het selecteren hoe hij naar updates moet zoeken: ‘’snel’’ of ‘’aangepast’’

Bij beide krijg ik dezelfde fout:
[Foutnummer: 0x8007043C]
 De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. De onderstaande bronnen kunnen u wellicht helpen het probleem op te lossen:
Kan ik de updates veilig verwijderen? Moet/kan ik systeem herstel gebruiken?

Alvast bedankt,

Mvg Johny

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je laptop is niet stuq. Zou d'r uitzien, hardware die door software naar de gallemiezen gaat :P

In principe kun je idd je updates weer verwijderen. Dat gaat gewoon via het scherm van Software in je configuratiescherm. Wel even aangeven dat ie ook de updates weer moet geven btw ;)

Ook systeem herstel zou je evt kunnen gebruiken als je dat aan hebt staan - maar daar ben ik zelf nooit zo'n fan van. Kost alleen maar ruimte, en als het echt vastloopt helpt toch alleen maar een reinstall ;) Maar ga eerst maar eens met de uninstall aan de gang, en dan verder kijken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• wealthy_beggar
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06-2021

wealthy_beggar

NID'er in opleiding

Je kunt inderdaad via de software uninstall de updates weer deinstaleren, er staat gewoon de datum bij waarop ze geinstaleerd zijn. En uiteindelijk zal windowsupdate vanzelf wel weer komen met de niewe updates.

| Mijn Game PC | Mijn Laptop | Leukste mohaa clan |

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-02 09:47
Systeem herstel uitgevoerd, windows draait weer normaal... Dit keer wacht ik effen met de updates installeren....

Alle 2 bedankt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door D467 op 12-10-2006 21:11 ]