Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
/schop
XP heeft een startup map voor "all users" en voor Iedere user, In het start menu zie je echter maar 1 map staan.
Als je er op klikt kan je kiezen openen en openen alle gebruikers. Open ze alle bij eens en verwijder bij 1 de snelkoppeling.
Sommige programma's kan je maar 1 keer starten en dan heb je het niet in de gaten dat ze dubbel worden gestart.
Als je er op klikt kan je kiezen openen en openen alle gebruikers. Open ze alle bij eens en verwijder bij 1 de snelkoppeling.
Sommige programma's kan je maar 1 keer starten en dan heb je het niet in de gaten dat ze dubbel worden gestart.
Als ik de Startup open, dan zie ik maar 1 pictogram, en ik kom direct in de All Users map terecht.Regman_XP schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:47:
XP heeft een startup map voor "all users" en voor Iedere user, In het start menu zie je echter maar 1 map staan.
Ga ik naar de usermap van deze account, dan is er niet eens een startup mapje.
Dat is het dus niet
Het is niet goed dat de User geen startup map heeft. Wat staat er in het register onder HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell FoldersAngeloonie schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:21:
[...]
Als ik de Startup open, dan zie ik maar 1 pictogram, en ik kom direct in de All Users map terecht.
Ga ik naar de usermap van deze account, dan is er niet eens een startup mapje.
Dat is het dus niet
bij Startup?
In je startup post staan toch 3 programma's vermeld in je Common StartUp en in je StartUp!