Ik heb sinds in de taal van OSX heb gewijzigt van NL naar ENG het volgende probleem:

Iemand hier een oplossing voor?

Iemand hier een oplossing voor?

Restarten help niet. En het is het icoon voor de startup disk. Als ik erop klik kom ik hier ook gewoon.Red schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:49:
Heb je al geprobeerd om even te rebooten? Trouwens, wel raar want bij mij staat daar helemaal geen extra icoontje. Heb je enig idee wat daar zou moeten staan, misschien dat het aan die applicatie ligt.
Verwijderd
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Perfect!!! sorry voor de late reactie maar ben er blij mee!!Sixkiller schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:34:
Makkelijk op te lossen, je moet even je prefpane cache file weghalen en daarna zou alles weer goed moeten zijn.
~/Library/Caches/com.apple.preferencepanes.cache
Helaas is het probleem al weer terug...........GoEV6 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:49:
[...]
Perfect!!! sorry voor de late reactie maar ben er blij mee!!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq