Newsleecher kapt alle downloads af

Pagina: 1
Acties:

• srwarps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-08-2025
Tot een aantal weken geleden werkte Newsleecher (3.7 final) prima. Het downloaden ging supersnel; geen vuiltje aan de lucht.
Helaas gaat het nu al enige tijd mis. Ik weet niet hoe dit kan; ik heb namelijk geen nieuwe software geinstalleerd. Ook heb ik een geldige licentie; daar kan het dus ook niet aan liggen. Verder heb ik een payserver (Giganews). Hetzelfde probleem doet zich echter ook voor op de nieuwsserver van mijn internetprovider (Multikabel).

Als ik het logboek open, krijg ik duizenden regels met de volgende soorten meldingen:
"12-10-2006 18:01:09 Ignoring unknown input data from bot: (1): "Ñ„Þ"{ï{ö§¬û¶|WéjáôœhÕÍßFÎM9s\ɹ‰yOX t#G7$v’gþIÃr'X!;-}}Սïsš‹²{°c=M'›OŜ\~F“%Y/‡oª—¼„¶Lƒ%£4A&N]Xü9¦=@1CÉÛçÄ%D+}êœïp°"."

Wie o wie kan mij helpen het probleem te verhelpen.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 19:53
download je met supersearch?
heb je een virusscanner/firewall? die kunnen ook flink huishouden?

PSN: djmurcielago

• srwarps
ik heb panda internet security, maar als ik die afsluit, houd ik het probleem.
Ik werk niet met supersearch. ik haal mijn nzb-bestandjes van bijvoorbeeld binsearch.info.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-07 19:53
waarom dat dan? supersearch is veel sneller en simpeler dan binsearch?
ik heb vaak wel gezien dat panda flink in de weg kan zitten.

PSN: djmurcielago

• srwarps
ik dacht dat je je voor supersearch apart moest aanmelden? Ik gebruik panda al behoorlijk lang en de problemen zijn pas sinds een aantal weken.

• srwarps
toch vreemd, ik heb nu panda verwijderd en multikabel internet security hiervoor in de plaats geïnstalleerd...geen problemen meer.

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 13:36
srwarps schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:05:
toch vreemd, ik heb nu panda verwijderd en multikabel internet security hiervoor in de plaats geïnstalleerd...geen problemen meer.
Wil je een goede niet-resource vretende virusscanner dan raad ik NOD32 van Eset aan. Werkt geweldig en nog nooit ergens problemen mee gehad ^O^
Pagina: 1