Toon posts:

Typefout bij de layout settings ** devver **

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de frontpage is het mogelijk bij de layout settings wat instellingen met betrekking tot de layout aan te passen. Bij de optie 'Nieuwe items onmarkeren' staat geschreven:
Bepaalt wanneer nieuwe items (rood gemarkeert) weer ongemarkeerd worden. Een tijdsduur werkt op basis van een periode van inactiviteit van je huidige sessie en uitsluitend wanneer je ingelogd bent.
Op de basisschool heb ik geleerd dat 'rood gemarkeert' niet juist is. Dit moet zijn: 'rood gemarkeerd'. Met een 'd' dus.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:06
Aangezien dit niet door ons (redactie/nieuwsposters) gewijzigd kan worden, moet even gewacht worden op een devver die dit kan fixen.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Misschien meer iets voor Devtrack :) ?

DM!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien handig om dat dan te vermelden in het topic over de spel- en typefouten, want daar staat nu dat voor fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.) een apart topic moet worden geopend.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Die tekst is afaik nog steeds van kracht; het mag ook via de devtrack maar nodig is het niet. Voor de makkelijk frot ik even in de titel dat er een devver naar moet kijken :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=1439
Beetje dubbelop om dit topic nog open te laten :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.