Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

De gekochte objecten annuleren

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Adlan
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-11 19:16
Beste,

Op 28/08/06 na wat onderhandelen ben ik samen met PrefixeR overeen gekomen met de prijs voor zijn setje ( cpu + mobo )
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/45044
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/45045
In het begin van de maand september ( ergens 4/09/06 weet ik niet zeker ) heb ik het bedrag van 155 euro incl. verzendkosten overgemaakt naar zijn rekening, na een tijdje ( 13/09/06) krijg ik eindelijk een mail van hem waar stond dat het geld binnen was. Ongeveer na 10 dagen stuur ik hem een mail met de vraag of dat setje opgestuurd is...geen antwoord, een dag later stuur ik nog een ... geen antwoord en op 26ste nog een mail gestuurd en dag later krijg ik uiteindelijk een antwoord:

Hey,

Sorry voor de late reactie.
Ik moest een week weg voor mn werk, heb er helemaal niet meer aangedacht.
Ik heb het setje gister inmiddels opgestuurd.
Mijn excuses hiervoor. Ik zal 20 euro terugstorten om het te compenseren.

Mvg,

Remy

Vandaag is 12/10/06 en ik heb nog steeds niets ontvangen, heb 5tal mails gestuurd maar krijg geen antwoord op |:( , nu moet ik dat setje echt niet meer hebben.... kan ik dat gekochte setje terug annuleren en mijn geld terug eisen ? :? Ik heb echt lang genoeg gewacht en dat begint me echt te irriteren :( .Ik heb heelwat via v&a gekocht en nooit eerder problemen meegehad... De verzending van objecten duurde meesten 2 dagen van Nederland naar Belgie en soms max. 5 dagen, maar nu duurt dat al een maand. Wat moet ik doen help |:( ...

Verwijderd

Wij bieden een plek waar zoekende en aanbieder bij elkaar komen. Voor de rest mengen we ons niet in de afwikkeling van de transactie, simpelweg omdat wij geen standpunt in kunnen nemen omdat wij geen partij zijn in de overeenkomst die koper en verkoper sluiten.

Wie gelijk heeft en wie niet, en op basis van welke informatie is iets wat alleen een rechter kan bepalen. In geval nadrukkelijke aanwijzingen zijn voor fraude is het natuurlijk wat anders, maar daarvoor zijn toch wel heel concrete aanwijzingen nodig zoals herhaling en vermelding op verschillende aankoopsites.

Ik zou zeggen: Neem contact op met de verkoper. :)

Dit topic is gesloten.