Toon posts:

Geen muis/toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een paar probeempjes met mn PC; ik kan mn muis (Logitech G5, USB) en toetsenbod (Logitech G15) niet gebruiken, alsof hij alle input negeert. Ik heb een PS2 toetsenbord geprobeerd, maar dat hielp niet, en Safe Mode werkte ook niet. Het is sinds de nVidia nForce (mobo) driver update. Het beeldscherm doet het na het laden van windows in niet-safe mode ook niet, maar dat kan ik zelf wel verhelpen denk ik, als ik beschikking heb over mijn toetsenbord en muis.

Eventueel bedankt,

Apekooi

• Giga_Bjorn
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
Kan je wel in je BIOS komen dan weet je in ieder geval dat je keyboard het doet. Je zegt ook dat de ‘Safe Mode’ niet werkte boedel je daar mee dat je er niet in kan komen? In dat geval moet je even je op F8 drukken vlak voor dat je het Windows logo. Misschien kan als je nog een andere PC hebt via RDP in loggen op deze pc en dan de driver update ongedaan maken

Ik zit niet links, ik zit niet rechts, ik zit recht achter voor mijn pc.

Verwijderd

Topicstarter
In de BIOS werkt alles nog gewoon, en ik bedoelde dat het in safe mode ook niet werkt.
RDP Is idd een goed idee, kan ik een proberen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Veretl even welke WIndows versie het hier over gaat cfr. de Windows Clients Policy aub dan zet ik die nog even in je topic titel :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, het gaat om XP Home SP2 :)

EDIT: Ik heb zo ongeveer alles geprobeerd dat ik me kon bedenken, en niets helpt. Ik denk dat ik het topic naar het mobo forum verplaats, waar iemand me misschien kan helpen met aanpakken van het hele probleem. toch bedankt.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 19:26 ]

• Giga_Bjorn
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
volgens mij gaat dan RDP niet echt werken, maar misschien kan je een andere remote desktop tool gebruiken zoals VNC. Probeer eens je keyboard in een de USB te doen als Windows klaar is met laden en dan kijken wat hij doet wilde bij mij nog wel eens helpen met mijn muis.

Ik zit niet links, ik zit niet rechts, ik zit recht achter voor mijn pc.

Pagina: 1