Toon posts:

Flash

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je een flash-filmpje in Sharepoint Designer op de website zet? Ik heb alles afgezocht, maar kan het niet vinden. Terwijl het volgens Microsoft heel eenvoudig zou moeten zijn.

Verwijderd

Ik weet niet wat Sharepoint Designer is, maar gewoon de .swf uploaden, neem ik aan :?

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 10:50

killercow

eth0

Ik denk niet dat iets met Webdesign markup en clientside scriting te maken heeft,

Vraag het anders in Software algemeen. (en leer zelf coden als je in dit forum antwoord wilt krijgen (me thinks))

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:44:
Ik weet niet wat Sharepoint Designer is, maar gewoon de .swf uploaden, neem ik aan :?
De nieuwe frontpage ;).

TS: als je zelf in de HTML broncode de weg weet, kijk dan even op google ;).

Verwijderd

O :), maar dan nog, of je je site nou in kladblok, Sharepoint Designer, Frontpage, of welk programma dan ook maakt, als je je Flash-filmpje op je site wilt zien, dan moet je de .swf uploaden :), dat staat toch los van welk programma je gebruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 16:54 ]

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:06

bonzz.netninja

Niente baffi

Nope, je verhaal suggereert dat je bezig bent met sps (wss) of moss2007? In dat geval moet je, neem ik aan, een flash webpart gebruiken.

Wees eens wat duidelijker. Wat bedoel je met ' de website' ?

[ Voor 21% gewijzigd door bonzz.netninja op 12-10-2006 16:55 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij bedoelt hij de 'publish' optie van oud-frontpage. Sharepoint heeft toch ook een help functie? Staat mij bij dat daarin staat hoe dat wordt gedaan. (invoegen -> 2 opties -> publish).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Hoi Reneke,

welkom op GoT, voor je post is het raadzaam even de Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy door te lezen; dan weet je wat we hier van je verwachten en hoe je een post hoort te beginnen. Jouw TS is een beetje karig, en je verteld niet duidelijk wat je nu wel en niet zelf geprobeert hebt. Iedereen kan wel zeggen dat hij 'overal gezocht' heeft. Google verteld me bijvoorbeeld dat jouw vraag ook al in de FAQ van dat programma staat zie hier, eerste hit

Ik sluit dit topic dus, omdat hij niet binnen de policy valt.

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.