Heeft iemand de (oude!) Hema Album software nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 809 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een tijdje geleden heb ik een klein albumpje gemaakt in Hema Album software voor iemand. Nu hebben ze in de tussentijd de software ge-update. Met als gevolg dat ik het albumpje niet meer kan openen. Zo is bv het .alb bestand van ANSI-DOS een HEX bestand geworden. Helaas heb ik de oude software niet meer. Is er iemand hier die toevallig nog het installatiebestand ergens heeft staan?

Ja, ik heb gemaild met de hema (en albumprinter.com), maar dan krijg ik antwoorden terug die nergens op slaan (u kunt het bestand niet vinden? Klik dan zus en zo, en daar staat het ...)

==
hoi

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17

Zoefff

❤ 

Move -> FGW

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

hoe oud wil je het hebben? ik heb hier op de pc nog een versie voor win 98, ME. Het bestand is van mei 2006. Versienummers kan ik niet ontdekken.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17

Zoefff

❤ 

Heb je overigens al gebeld met (het hoofdkantoor van) de HEMA? Ik zie dat je wel een mailconversatie hebt gehad, maar dat is toch net iets minder direct dan bellen. Als je zo'n miep aan de telefoon hebt kan je direct vragen om doorverbonden te worden met de tech-afdeling oid, of duidelijk maken dat je op zoek bent naar een oude versie, die dus níet meer op de website staat :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• sanjo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-10-2025
Lennart,

Ik heb je een mail gestuurd of je hem nog nodig hebt maar kreeg een bericht van niet leverbaar terug

tsja

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hey,

Mijn mailadres is goed, zoals het staat in mijn profiel. Weet je zeker dat je geen spelvout hebt gemaakt? Mijn achternaam (=domein) is niet de meest alledaagse.

Omdat het een zakelijke opdracht was (klein albumpje v/e receptie) heb ik inmiddels al lang een oplossing gevonden. Tnx anyway.

==
hoi

Pagina: 1