Ok, ik loop stage bij een bedrijf en ik heb op VMWare een server en een client geinstalleerd.
Windows 2003 Standard SP1 en Windows XP Pro SP2
Op de server draait AD DHCP DNS
Ik heb GPMC geinstalleerd
Het vage is:
Ik kan alles, pingen inloggen met een gebruikersnaam die ik heb aangemaakt, shares benaderen etc.
nu heb ik in de DEFAULT DOMAIN POLICY (om uit te zonderen dat het niet aan een andere policy ligt) ingesteld:
Folder redirect > My documents: Basic : Redirect to root folder
en dan de unc notatie van de share.
De gebruiker waar ik mee inlog heeft daar rechten want als ik vanaf de client een map daar wil maken, dan kan dat.
maar als ik nu inlog op de client, dan komt hier niet netjes een mapje met de mydocs van de gebruiker. ik weet echt NIET wat dit is en zelfs de beheerders hier zien niks raars.
Wie kan mij helpen
Tx
Windows 2003 Standard SP1 en Windows XP Pro SP2
Op de server draait AD DHCP DNS
Ik heb GPMC geinstalleerd
Het vage is:
Ik kan alles, pingen inloggen met een gebruikersnaam die ik heb aangemaakt, shares benaderen etc.
nu heb ik in de DEFAULT DOMAIN POLICY (om uit te zonderen dat het niet aan een andere policy ligt) ingesteld:
Folder redirect > My documents: Basic : Redirect to root folder
en dan de unc notatie van de share.
De gebruiker waar ik mee inlog heeft daar rechten want als ik vanaf de client een map daar wil maken, dan kan dat.
maar als ik nu inlog op de client, dan komt hier niet netjes een mapje met de mydocs van de gebruiker. ik weet echt NIET wat dit is en zelfs de beheerders hier zien niks raars.
Wie kan mij helpen
Tx