Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

U heeft geen bruikbare stem gekozen (TomTom Mobile 5)

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn Qtek 8310 smartphone TomTom Mobile 5 geinstalleerd.
In eerste instantie leek alles goed te zijn gegaan, maar ik kan telkens geen stem selecteren.
Als ik dat probeer door op wijzig stem te drukken, dan duurt het even en krijg ik vervolgens de afbeelding (in het grijs, dus niet in kleur) + naam van één van de personen te zien met de melding: Installeer vanaf CDROM of download vanaf www.tomtom.com
Als ik dan op selecteer druk krijg ik rechts boven de melding: U heeft geen bruikbare stem gekozen!
Ik heb al meerdere malen een hard reset gedaan en TomTom Mobile 5 opnieuw geinstalleerd, maar dit heeft niet mogen baten!

Wat moet ik doen??? Help mij alsjeblieft.....

Qtek 8310 smartphone met Windows Mobile Version 5.0

TomTom Mobile

App.-versie 5.200 (4450)
GPS-stuurprogramma v1.20
Kaart: 'Tomtom benelux plus map V632' v632
Taal: Nederlands

De map TomTom staat in My Documents op mijn telefoon. De rest staat op mijn mini-SD kaart.

Mappenstructuur op mijn mini-SD kaart:

2577
Canary_Islands-Map
ITN
Licences
RASTER
SCHEMES
SYSTEM
Tomtom benelux plus map V632
VOICES
ZIP

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 20:02

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als je de instalatie CD draait dan kun je ook de optie 'stemmen installeren' los kiezen. Lijkt me de meest voor de hand liggende optie om te gaan doen gezien de foutmelding.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
De installatie CD heb ik niet. Ik heb het op een SD kaart.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik dacht dat WM5 based mobiles voorzien moesten worden van TT5 navigator (ppc versie) ipv de Tom Tom mobile, welke voor telefoons en smartphones zijn.

Ik heb een Qtek9000 en draai hier TT5 navigator op, niet mobile

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mijn informatie werkt op een Qtek 8310 alleen TomTom Mobile (v2, v3 en v5).

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, ik had 1st in het menu van instalatie aangetikt : Tomtom 5.21 % TomTom bleutooth Support

Toen ik mijn TomTom wou gebruiken gaf hij telkens aan dat hij geen stemmen had . Toen had ik in het instalatie menu de keuze 'TomTom Voice Bram NL' gemist . ( OF iets dergelijks ) Na deze geinstaleerd te hebben werkte TomTom naar toebehoren .

Heb een Qtek 9100 met TomTom 5.21
Pagina: 1