Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 3220 aansluiten met DKU5 kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al enige tijd mijn Nokia 3220 aan te sluiten op de pc met behulp van de DKU5 kabel.

Volgens de handleiding moet je eerst de driver en Nokia Pc Suite installeren.

Nu heb ik dit al meermalig gedaan op verschillende computers maar de verbinding tussen de computer en telefoon komt niet tot stand. Wanneer ik de verbindingswizard doorloopt zegt ie op een gegeven moment sluit nu de kabel aan op de computer en de kabel op de telefoon. Dit doe ik dan zoekt ie heel lang om vervolgens geen verbinding tot stand te kunnen brengen. Op het moment dat ik de kabel in de telefoon doe geeft de telefoon de melding: "Gegevens toebehoren aangesloten".

Gegevens volgens Nokia PC Suite:
Versie 6.81.13.0
Taal: Nederlands

Connectivity Cable Drivers:
Versie 6.81.1.2

Ook met de Oxigen Phone Manager connection wizard kom ik er niet uit; hier kan ook geen verbinding worden gemaakt. Ik denk dat het ligt aan de driver van de DKU5 kabel, deze moet je namelijk van tevoren installeren. Dit doe ik telkens maar wanneer de kabel voor de 1e keer aangesloten word in de connectionwizard moet ie nog geinstalleerd worden. Dit doe ik telkens en daarna probeer ik het ook weer maar er kan nooit een verbinding tot stand worden gebracht. Hij geeft telkens geen foutmelding.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?