Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke mogelijkheden met welk navigatiepakket?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan een Asus Mypal A636N pda te kopen. Ik heb nog een paar vragen ivm navigatiesoftware.
Wat wil ik precies met navigatiesoftware kunnen doen of wat verwacht ik er van?
Ik wil uitstappen kunnen uitstippelen van achter de pc thuis. Als alle stopplaatsen gepland zijn, wil ik een bestand kunnen maken op de pc met de routebeschrijving en dan die file exporteren naar mijn pda. Als ik in het buitenland ben en ik wil een bepaalde uitstap doen, dan laad ik in het navigatiepakket het bestand in waar de route al uitgestippeld is. Zo kan ik x-aantal uitstapjes al vooraf instellen en door een simpele klik kunnen vertrekken.

Welk navigatiepakket kan dat? Tomtom? Ander pakket? Ik weet niet hoeveel soorten er zijn, maar ik hoop dat er toch één pakket aan mijn verwachting voldoet.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Wat jij wil is niet mogelijk met Tomtom of iGo. Misschien kan een ander route66 het wel, maar ik betwijfel het.
Is het zo moeilijk om een printje te maken, vervolgens een keer keer uitstapje navigate-to-address te doen, dat je met zeer veel moeite op deze manier uitstapjes maakt?
Voor het uitrekenen van de route is het ook niet echt bijster interessant, want dat gaat op de modernere pda's steeds sneller.

Copy.com

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:02
Volgens mij kan het wel met tomtom.....

zie : http://www.pocketinfo.nl/artikel/6697

Verwijderd

Topicstarter
Een goede tip! Ik heb deze tip doorgespeeld naar een drietal gebruikers van Tomtom. Van één persoon heb ik al een reactie ontvangen. Het zou omslachtig zijn dmv Google earth en écht veel detail zou je niet krijgen of niet kunnen inputten.
Zijn er soms nog mensen met tips? Hoe meer, hoe liever!