WinDVD 6 geeft geen beeld.

Pagina: 1
Acties:

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
Het probleem staat al in de titel. WinDVD geeft bij het afspelen van welke DVD dan ook, geen beeld.

Dit is er gebeurd:
Ik heb een nieuwe videokaart geïnstalleerd. Daarbij zijn de oude drivers eerst goed verwijderd, met Driver Cleaner Pro. Daarna nieuwe drivers geprobeerd voor mijn 7600 GT.

Ik denk dat het sindsdien niet meer werkt, maar helemaal zeker ben ik daar niet van. Na het opgestart hebben van de computer kan ik met WMP en VLC player alle videomedia openen en dat werkt gewoon. Ook DVDs spelen af met VLC player.

Als ik daarna 1 keer een DVD probeer af te spelen met WinDVD dan krijg ik dus wel geluid, maar geen beeld. Als ik WinDVD afsluit en daarna alsnog via VLC player of WMP videos probeer af te spelen (MPGs, AVIs, DVDs) dan werkt dat niet meer. De spelers beginnen niet met afspelen. WMP loopt ook niet vast, maar de tijd van de video blijft gewoon op 0 staan en WMP doet verder niets. VLC loopt vast.

Na het opnieuw opstarten van de computer werken VLC player en WMP weer.

-IK heb andere videodrivers geïnstalleerd.
-WinDVD opnieuw geinstalleerd
-Codecs opnieuw geïnstalleerd

Niets helpt. Heeft er iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Altijd VLC player gebruiken voor DVDs vind ik niet ideaal. WinDVD werkt lekkerder als je het mij vraagt.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
Het probleem is omzeilt door PowerDVD te installeren. Ik houd alleen niet zo van omzeilen, want ik los het liever op, maar het is beter dan niks.