Toon posts:

kan ik gelijk welke 2 verschillende merken samen?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me nu al hele tijd iets af nl:

kan ik 2 verschillende merken ddr2 latten in dual channel laten werken zonder problemen?
En moeten ze dan verplicht zelfde type zijn (bv pc4200 kan niet samen met pc3200 maar wel een lat kingston en een lat elixer van elk 512 geeft 2 x 512 in dual channel?)

Thanks!

Verwijderd

ik zou zeggen: kijk in de geheugen FAQ :) daar staat alles in... ik ben zo terug met een linkje

RAM FAQ astu

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 11:09 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27
Ja, dat kan meestal wel. Zoek goed op Google of het geheugen samen werkt. Sommige merken liggen elkaar niet. Maar dit kan je meestal wel vinden en anders ondervind je het zelf.

Als je twee verschillende geheugens plaatst, dan heb je het vermogen van het laagste geheugen. Dus 1 DIMM van 400 MHz en 1 DIMM van 333 MHz, dan kan je in theorie max op 333 MHz draaien. Ik zeg in theorie, omdat je altijd kan proberen over te klokken. Daarom nemen veel tweakers een hoger aantal MHz geheugen dan de MHz bus van de processor, omdat je dan de FSB omhoog kan zetten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat gewoon in de FAQ van dit subforum beantwoord :)

FAQ-gevalletje, topic dicht dus. Neem eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van GoT. Want dit is namelijk niet de manier om van GoT gebruik te maken ;)

Dit topic is gesloten.