Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon voor niet te veel geld, zeg 100E.

Ik heb enkele eisen:

- mp3-speler en slot voor extra geheugen
- camera, liefst een beetje fatsoenlijk
- goede batterijduur

Nu kwam ik bovenstaande telefoon, de Sagem my501x, tegen in een Telfort prepaid-pakketje. Deze heeft een mp3-speler, minisd-slot en een 1.3 megapixel camera. Deze voldoet dus aan mijn eisen.

Mijn vragen:
- kent iemand deze telefoon? Is het een beetje een degelijk ding? Krijg je er een headset bij? Hoe is de batterijduur?
- aangezien ik al een abonnement heb bij Telfort zal ik hem moeten laten unlocken. Is zo'n relatief onbekend toestel wel te laten unlocken?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
1: Ja ik ken het toestel. Het word goed verkocht en het is een redelijk degelijk ding. Het enigste nadeel is wel, dat de bescherming voor de gehugenkaart gleuf erg slap is en dat er nog geen mms instellingen voor beschikbaar zijn. Dit zal binnenkort verhopen worden.

Er zit volgens mij wel een headset bij, dit durf echter niet met zekerheid te zeggen. Loop daar voor even langs de winkel. De batterij levensduur is ongeveer 3 a 4 dagen. Niet super, maar wel goed te doen.

2:Het is nog een redelijk nieuw toestel, dus unlocken zal nog niet kunnen. Echter mogen we hier verder geen aandacht aan geven :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is er wel software beschikbaar waarmee je de telefoon kunt verbinden met de pc, ofwel via een kabel ofwel via Bluetooth?

Verwijderd

Artcore schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:24:
Is er wel software beschikbaar waarmee je de telefoon kunt verbinden met cd pc, ofwel via een kabel ofwel via Bluetooth?
Die wordt bij sagems standaard meegeleverd, ik heb bij mijn myv55 een cd'tje gekregen voor zowel infrarood als datakabel-verbinding.

In dat pakketje zat ook software waarmee je telefoon makkelijk als modem/fax gebruikt kan worden, en om je data te backuppen. Het kan wel zijn dat als je de telefoon in een ander pakket koopt dan van sagem zelf, dat dat er niet bijzit, maar dan kan je dat wel downloaden.

Die iets oudere versie van mij gaat enorm lang mee op 1 batterij, ik haal met mijn verbruik (15tal sms'en per dag, zo'n 30 minuutjes java-games en 2a3 minuutjes bellen/dag) makkelijk 1 week, als ik er een beetje op let (dus geen java games en bellen), dan zitten zelfs de 2 weken er in, dus qua batterij ben ik er zeer tevreden van. Aangezien het sagem is vermoed ik dat ze dezelfde batterij hebben (ze herbruiken zéér veel onderdelen voor verschillende toestellen), dus dat moet goed zitten.

Qua bouwkwaliteit vind ik de mijne zéér goed, hij houdt het bij mij zelfs al langer uit dan mijn nokia 3310. Hij is nu anderhalf jaar oud, en buiten krasjes op de cover is er niets van gebruikssporen aan te zien (mijn SE T100 was na 2 maand vb al zijn kleur kwijt op de hoeken).