Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:48
ik zit te twijfelen tussen deze 2 telefoons. kan me abonnement binnenkort verlengen, dus heb hier wat topics bekeken

welke van deze 2 raden jullie me aan? heb nu een W900i en dacht eerst aan de W950, maar die zal wel prijzig worden en mist de camera.
dus totdat er een w950 met cam komt, of iets als de N95 lijkt t me beter om me abonnement te verlengen.

belangrijke punten voor mij

- goede mp3 speler
- camera, beter dan wat ik nu heb
- gsm moet goed in elkaar zitten, dan heb ik t over de covers die niet moeten kraken enzo (heb met SE wel goede ervaringen moet ik zeggen)

[ Voor 24% gewijzigd door Licko op 11-10-2006 23:26 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan ze niet echt met elkaar vergelijken. Alleen de camera komt overeen, de rest niet. Ik zou dan voor de N73 gaan, vooral omdat er symbian op zit. Maar ik zou zeggen, neem even een kijkje in die topics :)

• Licko
DaannO schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:25:
Je kan ze niet echt met elkaar vergelijken. Alleen de camera komt overeen, de rest niet. Ik zou dan voor de N73 gaan, vooral omdat er symbian op zit. Maar ik zou zeggen, neem even een kijkje in die topics :)
zit al dagen lang topics door te spitten, maar mensen die daar posten promoten toch allemaal hun eigen gsm :D
symbian heb ik eigenlijk geen ervaring mee.... :P

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Licko schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:26:
[...]

zit al dagen lang topics door te spitten, maar mensen die daar posten promoten toch allemaal hun eigen gsm :D
Weet je wat symbian is eigenlijk? Misschien is dat een begin en een belangerijk punt om te overwegen ;)

• Licko
DaannO schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:28:
[...]

Weet je wat symbian is eigenlijk? Misschien is dat een begin en een belangerijk punt om te overwegen ;)
ik weet wel wat het is, ben niet helemaal achterlijk :)
laat ik t zo zeggen, dat heeft voor mij niet de hoogste prioriteit

• Licko
meer reacties aub :D

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Het ligt er maar net aan wat je wil. Ik heb zelf een N73 omdat ik een symbian toestel wilde hebben. Als je dit niet wil dan kan je denk ik beter een K800 aanschaffen.

Ik heb zelf geen ervaring met de K800 maar weet dat de camera sneller is en beter in het donker dan de N73. Verder is hij in het menu waarschijnlijk ook een stukje sneller.

Het is maar net wat je wil.... mijn broertje hoefde ook geen symbian en die gaat nu ook voor een K800i. Hopelijk heb je hier wat aan en succes met je keuze.

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:42

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Licko schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:26:
[...]

Het probleem dat je gaat krijgen met deze vraag is dat mensen ook gaan promoten...Mijn vriendin heeft de K800i dus zeg ik neem die...mooie foto's, degelijke telefoon, maar ik ken de N73 helemaal niet, dus daar heb je dan ook niets aan. Wat je het beste kan doen is jezelf de vraag stellen wat je belangrijker vindt in een telefoon en dan die punten mee laten wegen. Zijn er bij de een meer positieve punten zou ik die nemen.

Ik zou zelf niet voor Nokia gaan omdat ik een afkeer heb gekregen van die dingen...iedereen moet er een hebben en ze komen uit met een regelmaat waar menig fabrikant niet aan kan tippen...dat maakt het voor mij te lastig om er een te vinden die leuk is, want een leukere is al onderweg.

Zelf heb ik een HTC ding, zou niet anders meer willen. Als je kan programmeren lekker zelf dingen er voor maken, geweldig gewoon. Als dat een pluspunt is zou symbian weer een voordeel bieden....dus kijken en vergelijken is het enige wat goed helpt.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:58
Sony K800i
  • Betere camera
  • Snel menu
Nokia N73
  • Groter scherm
  • Symbian, meer programma's (o.a. navigatie) mogelijk
Ik ben zelf voor de Nokia N73 gegaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Het is net waar jouw voorkeur naar uit gaat: Smartphone (uitgebreidere agendafuncties) of telefoon (uitgebreidere gadgetfuncties)
Probeer beide telefoons en koop diegene welke bij jou de doorslag geeft. Iedereen heeft andere wensen dus dit topic kan wat mij betreft dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.