Toon posts:

kan niets meer installeren op macos 10

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
een vriend van me heeft per ongeluk een map verwijderd van zijn mac.
hij wil nu programma's installeren maar dat gaat niet meer het gaat hierbij om kpg bestanden (heb zelf geen enkel verstand van mac)

nu vroeg ik mij af of hij gewoon installer applicatie kan downloaden, en welke dat dan is ?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Je mag wel wat meer info geven. Ik vermoed dat je de /Applications map niet meer hebt, en de .pkg (package) installer die daarin staat nu ook foetsie is.

Ik zou eens kijken of je vanaf je OS X DVD je /Applications kan restoren.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
ah ja precies hij heeft die map verwijderd helaas kan ik niet meer info geven dan dit maar je zegt het precies goed en de dvd ligt op zn studie kamer daar komt ie n week of 2 niet dus als het te downloaden is ? nogmaals heb ik geen kennis van mac.

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

Sayko

Knowledge Is Power

Kijk of de applications map in de prullebak zit. Zo ja gewoon weer terug slepen.

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Of Time Machine gebruiken. Maar het lijkt me stug dat'ie Leopard heeft draaien ;)

Maar je kunt niet zomaar legaal een installatie disc downloaden, of delen daarvan. Dus restoren wordt moeilijk. Tenzij je geen problemen hebt met illegale bezigheden, maar daar ga ik je niet mee helpen ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Tsja, tegen het verwijderen van kritieke onderdelen is geen enkel besturingssysteem bestand. Dat wordt dus wachten tot 'ie weer bij zijn DVD kan, want dat is de enige legale manier om daaraan te komen.

Aangezien er verder niets meer te zeggen valt over dit probleem, sluit ik dit topic dan ook :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.