Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tomtom POI (points of interest) gratis parkeren

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er een POI die aangeeft waar je in Nederland gratis kan parkeren??

Ik heb overal gezocht maar kon er "nog" niets over vinden.

Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan niemand die hier een antwoord op heeft?

Verwijderd

Dat is toch gewoon de 'open parkeergelegenheid' of niet?

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 14:49
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 13:02:
Dat is toch gewoon de 'open parkeergelegenheid' of niet?
Ja maar dat kan ook een parkeergelegenheid zijn waar je wel moet betalen!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Is het wel handig om al die gratis-parkeer-gelegenheden te poi'en? Het grootste deel van NL is nog steeds gratis, en op deze manier heb je wel heel snel heel erg veel poi's op je scherm...wordt je tomtom alleen maar trager van....

afgezien van het feit dat die gratis parkeerplekken dan compleet vol staan met andere mensen die toevallig ook die poi's hebben.

Copy.com

Verwijderd

Topicstarter
sariel schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:39:
Is het wel handig om al die gratis-parkeer-gelegenheden te poi'en? Het grootste deel van NL is nog steeds gratis, en op deze manier heb je wel heel snel heel erg veel poi's op je scherm...wordt je tomtom alleen maar trager van....

afgezien van het feit dat die gratis parkeerplekken dan compleet vol staan met andere mensen die toevallig ook die poi's hebben.
Je hebt absoluut gelijk. En ik realiseer mij ook terdege dat dit een gaos aan pio's is in kleine dorpjes, maar aangezien ik veel reis tussen grote steden (hier is een tekort aan gratis parkeren) zou het fijn zijn als ik deze poi aan kan zetten wanneer ik hier behoefte aan heb.
Pagina: 1