Afstandsbediening voor de muiscursor

Pagina: 1
Acties:

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-02 13:58
Hallo,

Ik zoek speciaal voor mijn pc een afstandsbediening. Deze afstandsbediening moet onder andere de muiscursor kunnen laten bewegen. Ik heb zelf al gezocht maar daar kom ik uit op veels te dure Logitech afstandsbedieningen. Ik heb van de officieele mce afstandsbediening gehoord dat je hier niet je muiscursor mee kan bewegen maar puur bedoelt is voor media center. (klopt dit :? ) Natuurlijk zoek ik een goedkope oplossing ben ook maar een student :9

mvg jeroen

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:29

SeatRider

Hips don't lie

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je een telefoon met Bluetooth? Ik heb ooit met een T630 met het programma FMA (Float's *nogiets* oid - staat wel in een T630 topic ;) ) dit gedaan. Wellicht een beter idee / inkoppertje: draadloze muis kopen?

Rail Away!

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-02 13:58
Dat is een leuke! Is even kijken waar ik die het goedkoopste kan krijgen! _/-\o_

edit:

Mad marty het is bedoelt voor mn Media Center :P

[ Voor 28% gewijzigd door jeroentjeh op 11-10-2006 20:29 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:34

breinonline

Are you afraid to be known?

jeroentjeh schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:29:
Dat is een leuke! Is even kijken waar ik die het goedkoopste kan krijgen! _/-\o_

edit:

Mad marty het is bedoelt voor mn Media Center :P
En gekke Marty bedoelt dat je dat ook met je BT telefoon kan doen als je BT op je mediacenter hebt. De telefoon fungeerd dan als afstandsbediening, met het joystickje kan je de cursor bedienen.
Spaar dan liever door voor een Logitech... :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

En anders bouw je een (USB) IR-ontvanger, vervolgens kan Girder alles wat je wilt :) Of Lirc.

Verwijderd

Of mediacenter zelf ...
Zijn ook genoeg AB's voor, worden oa meegeleverd met HP en Packerd Bell.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:29

SeatRider

Hips don't lie

breinonline schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:18:
Spaar dan liever door voor een Logitech... :)
Dat ding is GOED! Ik heb hem al een half jaar, ben er SUPER tevreden over. En welke logitech heeft een ingebouwde muispointer, en dus GEEN losse muis? Ik wil hem liggend op de bank nog kunnen bedienen.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.niveusmedia.com/gallery/rc_full.htm kijk eens naar zoiets. Heb er een tijd terug eentje gekocht @ dumpdag voor €4. Enige nadeel is dat hij wel wat batterijen zuipt, maar verder is het een prima ding, op het feit na dat je er geen super performance van kan verwachten.

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Grappig, die is volgens mij onder verschillende merken verkocht. ATI onder andere :)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Marmitek PC Control

Afbeeldingslocatie: http://www.radiobaer.is/getGalImg.php?picture_path=images/products/799.jpg&w=400&h=*
Reinier schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:58:
[...]

Grappig, die is volgens mij onder verschillende merken verkocht. ATI onder andere :)
Edit: lol! Tis dezelfde!

[ Voor 91% gewijzigd door HyperioN op 11-10-2006 22:59 ]

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 20:42

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Of deze.
Werkt goed maar gebruik 'm al een tijdje niet meer omdat ik nu een media center remote heb.
Zal 'm maar in V&A zetten denk ik...

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

En er zijn nog meer merken, zelfde apparaat. Ik weet het zeker :)

Wel handig trouwens dat het een RF afstandsbediening is, en niet IR. Dus de ontvanger hoeft niet in het zicht te liggen.
Pagina: 1