Ik moet regelmatig foto's gaan maken op feestjes/fuiven/optredens. Soms staat het geluid behoorlijk hard of dan moet ik kortbij een speaker staan voor een picje te schieten. Nu zou ik graag hier oordoppen voor willen, maar het liefst van alles nog oordoppen waardoor ik zelf mijn muziek kan luisteren. Ik heb eens geprobeerd met een PSP en een Sony-Ericsson Walkman foon met MDR-EX71 oordoppen, maar deze zijn echt niet voldoende. Geluid gaat er nog steeds te gemakkelijk door en ze spelen op deze apparaten ook niet hard genoeg. Ik zie dat Sony van die Noise Canceling oordopjes heeft die binnenkort uitkomen (vernieuwd model) die actief NC'en. Nu is mijn vraag: heeft dat nut in dergelijke situaties van "overtollig" geluid ?
ehm.... oor plastieken is denk ik wat je zoekt!
ken 1 bedrijf. Ronel in Raalte maakt het!
Op maakt, evt met ingebouwde koptelefoon.
Ik heb ze ook, maar dan zonder, en dan hard volume dempend.
Al het harde geluid word gedempt, terwijl het zachte gelijk blijft
ken 1 bedrijf. Ronel in Raalte maakt het!
Op maakt, evt met ingebouwde koptelefoon.
Ik heb ze ook, maar dan zonder, en dan hard volume dempend.
Al het harde geluid word gedempt, terwijl het zachte gelijk blijft
Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
Zijn oordoppen niks voor jou? Gebruik ze zelf ook vaak voor feesten en concerten.
Aan alles komt een eind.
Ik heb ooit eens gehoord van een koptelefoon met antigeluid, die bijna alle omgevingsgeluid opheft..
edit: hier..
http://tweakers.net/nieuws/40417
edit: hier..
[ Voor 23% gewijzigd door Luqq op 11-10-2006 20:36 ]
DinX in "Oordopjes voor gehoorbescherming"

Werkt perfect, maar kost wel wat. 25dB vlakke demping, zodat je geen vervormd geluid hebt
Werkt perfect, maar kost wel wat. 25dB vlakke demping, zodat je geen vervormd geluid hebt
[ Voor 38% gewijzigd door DinX op 11-10-2006 20:35 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
de draad die dinx aanhaalt is laatst ook al langsgekomen.
ook aardige thread als je zoiets zoekt...denk ik.
zelf geen ervaring mee trouwens.
ook aardige thread als je zoiets zoekt...denk ik.
zelf geen ervaring mee trouwens.
Pagina: 1