Mijn toetsenbord had een elektronisch defect, ik heb m om dit te repareren geheel uit elkaar gehaald, maar nu ik hem weer in elkaar heb gezet heb ik last van een licht mechanisch probleem. De druk van de knoppen is niet meer als voorheen, erg eritant. Dit komt omdat de toetsen te ver van de electronika weggeduwt worden. Oorzaak hiervan is dat ik hetgeen wat dit voorkwam stuk heb moeten maken om bij het probleem te kunnen. Nu zoek ik dus een manier om dit terug vast te zetten. (van de achterkant er iets tegenaan duwen lost het niet op)
Tobo:

De zwarte plastic stukjes die door de gaten in het metaal komen moeten vastgezet worden.

Een zo'n plastic stukje:

Ik kan het zwarte plastic niet vanaf de andere kant er tegenaan lijmen omdat daartussen dun plastic met sporen naar de toetsen lopen.
Wat voor techniek of wat voor lijm kan ik het beste gebruiken om het zwarte platic op z'n plaats te houden.
Tobo:

De zwarte plastic stukjes die door de gaten in het metaal komen moeten vastgezet worden.

Een zo'n plastic stukje:
Ik kan het zwarte plastic niet vanaf de andere kant er tegenaan lijmen omdat daartussen dun plastic met sporen naar de toetsen lopen.
Wat voor techniek of wat voor lijm kan ik het beste gebruiken om het zwarte platic op z'n plaats te houden.
[ Voor 6% gewijzigd door 2_05 op 11-10-2006 20:56 ]