Hallo,
Ik heb een vraagje.
Bij Wikoshop.nl heb ik een gsm gekocht de Nokia N73.
Dit werd op 14 september betaald voor dat ik gevraagt had als gij in stock was of niet.
Deze gsm was op stock en 20 september versturen ze deze gsm.
er was iets verkeerd gelopen en voor ik hem had moest alles terug naar de winkel dus nog altijd geen gsm gezien.
Ik bel verscheidene malen om te vragen hoe het met mijn bestelling was en iedere keer was het:
alles is in orde en staat klaar om te verzenden.
We zijn nu al 11oktober en nog altijd geen gsm te bespeuren.
Ik bel naar de winkel en ze zeggen dat gij verstuurd is maar ze weten vinden het pakketnummer niet (DPD).
Ik stuur verscheidene e-mails die aankomen maar dat ze denk ik links laten liggen.
Mijn vraag is nu:
Wat moet ik doen of kan iemand mij helpen om er voor te zorgen dat ik ofwel mijn geld terug krijg of mijn gsm krijg.
Ik ben het gewoon beu om te blijven wachten en dat ze niks laten weten.
Volgens mij is deze gsm spoorloos maar dit is niet het probleem van de koper maar van de verkoper.
Ik hoop dat je ijn probleem een beetje verstaat.
Wikoshop.nl krijgt hier toch wel goeie commentaar?
Ik heb een vraagje.
Bij Wikoshop.nl heb ik een gsm gekocht de Nokia N73.
Dit werd op 14 september betaald voor dat ik gevraagt had als gij in stock was of niet.
Deze gsm was op stock en 20 september versturen ze deze gsm.
er was iets verkeerd gelopen en voor ik hem had moest alles terug naar de winkel dus nog altijd geen gsm gezien.
Ik bel verscheidene malen om te vragen hoe het met mijn bestelling was en iedere keer was het:
alles is in orde en staat klaar om te verzenden.
We zijn nu al 11oktober en nog altijd geen gsm te bespeuren.
Ik bel naar de winkel en ze zeggen dat gij verstuurd is maar ze weten vinden het pakketnummer niet (DPD).
Ik stuur verscheidene e-mails die aankomen maar dat ze denk ik links laten liggen.
Mijn vraag is nu:
Wat moet ik doen of kan iemand mij helpen om er voor te zorgen dat ik ofwel mijn geld terug krijg of mijn gsm krijg.
Ik ben het gewoon beu om te blijven wachten en dat ze niks laten weten.
Volgens mij is deze gsm spoorloos maar dit is niet het probleem van de koper maar van de verkoper.
Ik hoop dat je ijn probleem een beetje verstaat.
Wikoshop.nl krijgt hier toch wel goeie commentaar?