Ik probeer een nogal grote .rar uit te pakken (die bestaat uit verschillende kleintjes). Het probleem is echter dat winrar (nieuwste editie volgens mij) bijna aan het eind zegt: 'disk is probably full'. Dan heeft hij vervolgens niks in de map gezet, die ik heb aangewezen.
Ik heb slechts 1 harde schijf partitie (geen partitie dus) en daarop is genoeg ruimte. Ik heb ook geprobeerd, omdat dat eerder werd gesuggereerd om een de temporary files map te veranderen, dat hielp niet.
Ook hielp het downloaden van een andere extracter niet, ik heb nu winrar en powerarchiver (beide nieuwste versies) geprobeerd. Bij powerarchiver zegt hij helemaal niks, maar houdt hij gewoon op en staat er niks in de target map.
Dus mensen, wat is de oplossing?
edit:
bestandssysteem: fat32
bestandsgrootte 3.61 gb (80 files)
Ik heb slechts 1 harde schijf partitie (geen partitie dus) en daarop is genoeg ruimte. Ik heb ook geprobeerd, omdat dat eerder werd gesuggereerd om een de temporary files map te veranderen, dat hielp niet.
Ook hielp het downloaden van een andere extracter niet, ik heb nu winrar en powerarchiver (beide nieuwste versies) geprobeerd. Bij powerarchiver zegt hij helemaal niks, maar houdt hij gewoon op en staat er niks in de target map.
Dus mensen, wat is de oplossing?
edit:
bestandssysteem: fat32
bestandsgrootte 3.61 gb (80 files)
[ Voor 4% gewijzigd door Risce op 11-10-2006 19:58 ]
Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.