Hoi! ---------------------------> Ik ben zo lekker handig om mijn mailadres niet aan te passen, die nu inmiddels al weer vergaan is (domein @ookditnog.nl). Tja, zo gaat het int leven euj. Ze komen en ze gaan, die mailadressen. Probleem is, ik ben mijn pass kwijt, en kan dus mijn gegevens niet meer laten mailen. Ik weet iig wel mijn usernaampke nog. Proller h, obvious. En ja ik was net nog ingelogt. Maar ik denk, log ff uit, laat m mailen, klaar. Niet dus. Oftewel, ik bezorg jullie weer een berg met werk. Weerkse nog dus! We rekenen wel af in de sauna volgende keer (zie bijlage).
Als vast bedankt en tot BrEeZaH-sinas!
van t mailadres prollerke 
<--------------------------------------------------------------------------------------hier langs knippen--------------------------->

Prollerketm is een handelsmerk van proller. Saunatm is eigendom van de eigenaar. Aan deze actie kunnen geen rechten worden ontleent. Alle rechten voorbehouden. Druk en zetfouten zijn vanzelfsprekend. Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. Zolang de voorraad strekt. © 2006 prollerke postings
Als vast bedankt en tot BrEeZaH-sinas!
<--------------------------------------------------------------------------------------hier langs knippen--------------------------->

Tegoed bon voor sauna uitbetaling namens t lekkere prollerke

Geldig tot 31-12-06
Prollerketm is een handelsmerk van proller. Saunatm is eigendom van de eigenaar. Aan deze actie kunnen geen rechten worden ontleent. Alle rechten voorbehouden. Druk en zetfouten zijn vanzelfsprekend. Deze actie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. Zolang de voorraad strekt. © 2006 prollerke postings
<------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->