Toon posts:

printer doet het niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn printer doet het niet. ik heb al van alles geprobeerd. maar nu vond ik dit in systeeminfo>onderdelen>afdrukken: hier staat dat de unidriver(UNIDRV>DLL)en gen drv(GENDRV>DLL) niet zijn geinstalleerd. Is dit het probleem? ik heb maar beperkte pc kennis. Hoe los ik het dan op?
Hij print niks ook niet uit kladblok, alle hulpfuncties nu wel ongeveer nagelopen.
Alvast bedankt!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

format c::?

en welke printer heb je

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Topicstarter
het is een apollo p-2200.
heeft hp techniek, geloof 600 serie.
ik heb gewoon installatie cd gebruikt die bij pc hoord.
Eerder deed hij het, nu ook na opnieuw installeren niet meer.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:53

FreakNL

Well do ya punk?

Staattie aan? ;)

ff serieus: Alle kabels en voeding gecheckt? Hoeft maar een klein beetje los te zitten van achter in de pc, en het werkt niet meer. Check ook ff op welke poort de printer ingesteld staat:

Start-instellingen-printers-rechtermuisknop op printer-eigenschappen-details

zal waarschijnlijk lpt1 moeten zijn

succes :)

Verwijderd

Topicstarter
printer staat op lpt1 en helaas ik heb alle draden al 5 vijf keer los en weer vast gezet. geen resultaat. Zit het hem niet in die Unidrv.dll en GENdrv.dll?

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 15:09

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

al eens vanuit dos geprobeerd te printen? Start de computer op in dos en type in c:
c:>copy autoexec.bat lpt1:

Als het goed is gaat je printer de inhoud van autoexec.bat eruit smijten. Dat betekent in ieder geval dat je de boel goed hebt aangesloten.

Anders in windows gewoon even kijken of je de driver zelf kan uninstallen mbv uninstall bestandje in de subdirectory in het startmenu die hij ongetwijfeld heeft aangemaakt, anders via software van je configuratiescherm. Als daar ook niets staat ga je naar het mapje printers in je configscherm en daar delete je de printerdriver. Vraagt als het goed is om ook niet gebruikte bestanden te verwijderen, ja dus. Opnieuw opstarten met cd bij de hand, waarschijnlijk vind hij hem tijdens opstart, opnieuw install en in je handjes knijpen als 'ie het doet.

Zo niet, ALDI bellen ;)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
prbleem opgelost er zat een haar!!!! in de aansluiting van de printer!
Mijn vriendin is dus de schuldige.
bedankt allemaal

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:11

Destruction

(ex-)Automonteur

printer doet het niet !
moet je hem aanzetten :) :P ;)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1