[OE 6] Ik kan uitgaande mail niet verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-07 09:13

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Ik heb een uitgaande mail gemaakt maar de foto's die ik wilde meesturen uit een verkeerde map geselecteerd. Deze foto's waren van originale grootte ipv de verkleinde.

Als ik nu in de outbox van OE6 kijk zie ik de uitgaande post (heel langzaam verzonden worden) maar als ik er op klik om deze te deleten dat slaat OE vast en verschijnt boven in "programma reageert niet". Achter postvak uit blijft een 1 staan van uitgaande mails.

Ik heb getracht de hele rit uit te zitten maar dat werkt niet. Na het versturen blijft het mailtje in mijn uitvak zitten.

Waar op mijn schijf kan ik deze in mijn Windows XP Home alsnog verwijderen? Dus waar vind ik de uitgaande mail in Windows XP of moet ik XP opnieuw installeren?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 13:19

Emiel1984

Made in NL

Als je je netwerkkaart uitschakelt of gewoon je netwerkkabel eruit trekt zal hij geen verbinding met je mailserver meer kunnen maken en kan je alsnog(omdat er dan niks meer mee gebeurt) verwijderen.

Wel dus even wachten op het bericht dat hij geen verbinding kan maken (alles annuleren).

Laat me weten of het is gelukt ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Emiel1984 op 11-10-2006 19:45 ]

[LTS][MTS][HTS]

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-07 09:13

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
emiel1984 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:44:
Als je je netwerkkaart uitschakelt of gewoon je netwerkkabel eruit trekt zal hij geen verbinding met je mailserver meer kunnen maken en kan je alsnog(omdat er dan niks meer mee gebeurt) verwijderen.

Wel dus even wachten op het bericht dat hij geen verbinding kan maken (alles annuleren).

Laat me weten of het is gelukt ;)
Dat werkte niet maar ik heb het al gevonden. In de eigenschappen van mijn Postvak uit vond ik de vindplaats van het DBX bestand:

C:\Documents and Settings\Steven\Local Settings\Application Data\Identities\{8D5FF29C-EF8B-4904-B96F-7C47763F83CA}\Microsoft\Outlook Express\Postvak UIT.dbx.

Bestandje gedelete en ik kan weer aan de slag. Bedankt voor het meedenken.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford