Hallo, ik heb een probleem met een computer. Ik heb een pc voor mijn zus besteld, en die kon ik vanmidaag inelkaar zetten. allemaal gedaan. Dus proberen te opstarten, wil ook, tot de computer de fout geeft floppy disk failure. Ik zie alleen in het rijtje van ide devices de dvd speler, en zie geen harde schijf.
Dan ga ik kijken bij boot options, en zie ik daar wel netjes de had staan. Dus ik denk ik herstart hem even, en mischien is het dan klaar. Maar dat was dus niet het geval, dus ik druk op f1 om te proberen of windows wel wil installeren. Hij start de cd wel gewoon op, maar dan blijft de computer haken op: "bezig de hardwareconfiguratie te controleren". Weet iemand wat dit probleem kan zijn?
Wat ik heb zelf al heb gedaan.
Ik heb een andere hd geprobeert.
Andere s- ata kabel geprobeerd.
jumper op alle pinnetjes gehad, maar dat hielp natuurlijk ook niet.
Systemspecs.
AMD athlon 64 3500+
MSI K9VGM-V AM2
Samsung hd 80 gb
1024 mb werkgeheugen van transcend
alvast bedankt
Dan ga ik kijken bij boot options, en zie ik daar wel netjes de had staan. Dus ik denk ik herstart hem even, en mischien is het dan klaar. Maar dat was dus niet het geval, dus ik druk op f1 om te proberen of windows wel wil installeren. Hij start de cd wel gewoon op, maar dan blijft de computer haken op: "bezig de hardwareconfiguratie te controleren". Weet iemand wat dit probleem kan zijn?
Wat ik heb zelf al heb gedaan.
Ik heb een andere hd geprobeert.
Andere s- ata kabel geprobeerd.
jumper op alle pinnetjes gehad, maar dat hielp natuurlijk ook niet.
Systemspecs.
AMD athlon 64 3500+
MSI K9VGM-V AM2
Samsung hd 80 gb
1024 mb werkgeheugen van transcend
alvast bedankt