Toon posts:

optical out???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

zit er op de

Creative Live 1024

een optical out? zodat ik met mijn md digitaal kan opnemen?

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Ja, maar niet op de retail of bulk editie's!
Hiervoor moet je kijken naar de duurdere

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Topicstarter
heb t dus gewoon over de Live player, niet de platinum editie.... zit ie daar op of niet

Verwijderd

op de life player zit volges mij geen optical out, je mot dan echt een platinum hebben
of een terratec 1024(is wel duits)
ik heb de platinum komt een goei geluidje uit en ook veel aansluit functies :)
2e aux in, midi in, 2e mic in, koptelefoon uit, optiche in en uit, enz enz veel functies dus

Verwijderd

www.hoontech.nl

voor 43,- piek ben je de man :)

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 10:03
zit normaal op de duurdere versies ja, maar op de 1 of andere manier zat er bij mn sb live 1024 van funprice een 5e uitgang, nl. een optische :D

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Verwijderd

Topicstarter
kan ik ook op een andere manier (USB Poort ofzo) digitaal opnemen naar md? (wanneer ik ergens een optische kabel in plug)

Verwijderd

Er zit geen optical out op de Live 1024. Wat je wel kan doen is naar de website gaan van Creative gaan en daar een upgradesetje bestellen voor je Live. Deze voorziet je Live van optisch in/out en coaxiaal in/out.
Kosten waren dacht ik iets van 100 piek

Verwijderd

Topicstarter
dus sommige mensen zeggen dat ie er wel op zit en anderen weer niet

helluP!!!!!!!!!!111

wat is t nou!

Verwijderd

Brother: lul niet.
Ik werk zelf bij Funprice, en we verkopen zeker geen SB Live's met een optsiche uitgang erop. De digitale uitgang op de Live is geen standaard uitgang, die moet je als het ware converten naar een optische of coaxiale.

BTW.
Op http://www.optibits.com/shop/shop_en.html verkopen ze leuke goedkope upgradesetjes voor je Live, die eerst is best interessant, kost 79DM.
Ik heb zelf die LiveDrive kloon van ze, werkt perfect :)

Verwijderd

Topicstarter
hellup

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 09:12

DancePlaza

ninja

ik heb zelf een creative sb 1024 retail player gezien waar een optisch uit op zit. maar dat was denk ik wel 1.5 jaar geleden.. maar op die oem dingen zit geen optical..

Van het kastje naar de muur lopen...

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Dit plaatje is anders van mijn pas gekochten SB Live! 1024 OEM. En daar zit (tot mijn verbazing overigens) dus een Digital Out op (gele gat). Daar kan je dus MD'tjes mee opnemen... (dat kan ook zonder die poort, maar goed...you get the point)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roboord/fok/sblive.jpg

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:36
brother verward een digitale uitgang ( die elke live heeft) met een optische...

https://wren.co/join/Devian

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op maandag 02 juli 2001 20:31 schreef skinhead het volgende:
brother verward een digitale uitgang ( die elke live heeft) met een optische...
maar met een digitale uitgang kan je toch digitaal opnemen, en daar ging het hier om toch... :?

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
De live 1024 heeft gewoon een digitale uitgang deze kan je heel eenvoudig gebruiken voor het opnemen op MD of ander apparaten met een digitale ingang.

De connector is een gele minijack.

Maar deze is dus niet optical maar coaxiaal.

Verwijderd

koop toch een terratec dmx xfire 1024 deze geluidskaart is 1 van de beste voor een lage prijs en heeft een optical in/out
Pagina: 1