Tweeters kapot Gigaworks S750

Pagina: 1
Acties:

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 22:53
Hoi medetweakers,

Ik was van de week wat muziek aan ''t luisteren, toen me opeens opviel dat het geluid nogal dof was. Nu bleek na onderzoek dat er 3 tweeters kapot zijn van de satellieten. Ik heb al contact opgenomen met creative. Maar nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring met de support van creative over het vervangen van producten?

Verwijderd

Ik heb 4 maanden geleden dezelfde set vervangen omdat ik hetzelfde probleem had met de 2 front speakers. Via de mail met creative had ik binnen 20 dagen een nieuwe set thuis uit Ierland. Ik hoefde de oude set niet terug te sturen. Dus heb nu 2 subs met 12 satelliet speakers ;)
Het contact adres van Creative is: rma@creative.europe.com en je kunt gewoon in het Nederlands mailen. Stuur in je mail gelij al je persoonlijke gegevens mee, de gegevens over je set (die staan op een apart stickertje op je sub) en een duidelijke probleemomschrijving. Vertel gelijk dat ej verschillende opties hebt geprobeerd zoals: speakers omdraaien, kabels verwisselen, geluidskaart verwisseld, in een andere ruimte geprobeerd, enz. Vaak krijg je mailtjes terug dat je dat eerst moet proberen. echter duurt het een dag of 3 voordat ze reageren op je mail. Oh ja... een kopie van je aankoop (dus je garantiebon) is ook handig ;)
De gegevens die ze nodig hebben:
  1. [1. Naam 2. Adres 3. Email. 4. Telefoonnummer 5. Aankoopgegevens 6. Gegevens speakerset 7. Oplossingen die je al geprobeerd hebt]
Al met al was ik dik tevreden over de RMA. Als je nagaat dat er via de mail gecorrespondeert werd, en de nieuwe set was er binnen 20 dagen na de eerste mail (vanuit Ierland verzonden en al met een track & trace nummer)
Was voor mij voldoende.

Succes met je RMA afhandeling

• E-razor1984
OK bedankt, gaan we dat proberen, want ik had al contact opgenomen met support maar die willen niet erg heb ik het idee

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-02 22:20

aapelite

Do the kirby!

E_razor_2 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:04:
OK bedankt, gaan we dat proberen, want ik had al contact opgenomen met support maar die willen niet erg heb ik het idee
het kan soms even duren, maar over het algemeen goede ervaringen met hen, heb al 2 maal een nieuwe volumeregeling van ze opgestuurd gehad zonder de ouden terug te sturen en gewoon onder garantie. Het kost misschien een paar dagen maar over het algemeen wordt het wel altijd netjes opgelost.

• E-razor1984
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:25:
Ik heb 4 maanden geleden dezelfde set vervangen omdat ik hetzelfde probleem had met de 2 front speakers. Via de mail met creative had ik binnen 20 dagen een nieuwe set thuis uit Ierland. Ik hoefde de oude set niet terug te sturen. Dus heb nu 2 subs met 12 satelliet speakers ;)
Het contact adres van Creative is: rma@creative.europe.com en je kunt gewoon in het Nederlands mailen. Stuur in je mail gelij al je persoonlijke gegevens mee, de gegevens over je set (die staan op een apart stickertje op je sub) en een duidelijke probleemomschrijving. Vertel gelijk dat ej verschillende opties hebt geprobeerd zoals: speakers omdraaien, kabels verwisselen, geluidskaart verwisseld, in een andere ruimte geprobeerd, enz. Vaak krijg je mailtjes terug dat je dat eerst moet proberen. echter duurt het een dag of 3 voordat ze reageren op je mail. Oh ja... een kopie van je aankoop (dus je garantiebon) is ook handig ;)
De gegevens die ze nodig hebben:
  1. [1. Naam 2. Adres 3. Email. 4. Telefoonnummer 5. Aankoopgegevens 6. Gegevens speakerset 7. Oplossingen die je al geprobeerd hebt]
Al met al was ik dik tevreden over de RMA. Als je nagaat dat er via de mail gecorrespondeert werd, en de nieuwe set was er binnen 20 dagen na de eerste mail (vanuit Ierland verzonden en al met een track & trace nummer)
Was voor mij voldoende.

Succes met je RMA afhandeling
Ik heb van de week dus een mail gestuurd naar dit adres, aar kreeg deze mail vandaag terug met de melding dat dit adres niet bestaat. Iemand nog andere adressen ?

Verwijderd

Bas van Heel schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:12:
[...]

Ik heb van de week dus een mail gestuurd naar dit adres, aar kreeg deze mail vandaag terug met de melding dat dit adres niet bestaat. Iemand nog andere adressen ?
Sorry was mijn fout 8)7 . Ik hbe hier het goede email adres: rma@europe.creative.com

Succes!

• E-razor1984
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:37:
[...]

Sorry was mijn fout 8)7 . Ik hbe hier het goede email adres: rma@europe.creative.com

Succes!
Maakt niet uit, de RMA is al aangevraag en is al ergens onderweg in Nederland naar wat ik via een track and trace vernomen heb :)

• E-razor1984
Van de week mijn reserve speakers binnen gehad, het duurde even voor ik een RMA nummer had maar toen ik eenmaal een nummer had was 't binnen een week geregeld. De service is op zich best goed, maar je moet ze bij creative een beetje wakker houden :)
Pagina: 1