[Eclipse] hoe haal ik die warnings weg??

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:57

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/tmp/warning.jpg

Ik wil dus die warnings niet. Dit is slechts een voorbeeldje, ik heb al gezocht op Google en bij de instellingen van Eclipse (ik heb nu zelfs MyEclipse) 3.2. Maar ik kan 't niet vinden. Zelfs als ik alle validation uitzet krijg ik nog die klote-warning.

Iemand een tip?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:54
Zet er een
code:
1
alt=""
tussenin? :)
Of denk ik nou te simpel? :P

edit:
O, wacht :) je wilt die errors die Eclipse geeft weghalen? :P

[ Voor 34% gewijzigd door ReZ1987 op 11-10-2006 19:18 ]

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
ReZ1987 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:16:
Zet er een
code:
1
alt=""
tussenin? :)
Of denk ik nou te simpel? :P

edit:
O, wacht :) je wilt die errors die Eclipse geeft weghalen? :P
Hehe, ja dat laatste. Dit is maar een voorbeeld. Hij (MyEclipse? Eclipse zelf?) zeikt op alles. Als ik geen <title> element heb, etc... Op zich prima warnings, maar IK WEET HET! I AM NOT STUPID! :D

Dus, wie weet 't?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:59
ik weet het :)

je stopt met Eclipse gebruken en gaat Crimson Editor gebruiken gehehe.

Zeg dan niks... :|

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 11-10-2006 19:35 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
leonpwner1 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:29:
ik weet het :)

je stopt met Eclipse gebruken en gaat Crimson Editor gebruiken gehehe.
please something serious now

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 17:10

Gerco

Professional Newbie

spaceboy schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:26:
Hehe, ja dat laatste. Dit is maar een voorbeeld. Hij (MyEclipse? Eclipse zelf?) zeikt op alles. Als ik geen <title> element heb, etc... Op zich prima warnings, maar IK WEET HET! I AM NOT STUPID! :D
Je kan vaak in de preferences (ergens bij editors) dit soort dingen aan en uit zetten. Je zou natuurlijk ook gewoon valid HTML kunnen schrijven zodat hij niet meer zeikt. Ik ga toch ook de compile warnings niet uitzetten als mijn Java code niet werkt?

Als het je echt irriteert en ze niet uitkrijgt, kun je nog altijd een editor gebruiken die je code niet valideert. Ultraedit, Notepad++, etc.

[edit]
De locatie van die settings is helaas per plugin verschillend. Voor Java zitten ze in "Java -> Compiler -> Warnings". Voor Ant in "Ant -> Problems" en voor andere plugins weer ergens anders. MyEclipse heb ik niet geinstalleerd, dus kan ik niet voor je checken. Probeer eens met de filter bovenaan te zoeken naar "Problems", "Warnings" en "Errors".

[edit2]
Alleen is non-compliant HTML minder erg (als in, werkt gewoon) als non-compliant Java aangezien je dat never nooit gecompileerd krijgt.
Nog geen reden om die errors maar te negeren, regels zijn er niet voor niets en als het ook zonder alt="" tag werkt is dat nog geen reden om dat dan maar niet te gebruiken.

Nederlands is ook "leesbaar" met brakke grammatica, spelling en interpunctie. Daarom is het nog wel prettig als je het probeert goed te doen.

[ Voor 49% gewijzigd door Gerco op 11-10-2006 19:43 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

Swaptor

Java Apprentice

Alleen is non-compliant HTML minder erg (als in, werkt gewoon) als non-compliant Java aangezien je dat never nooit gecompileerd krijgt.

Ontopic: sorry TS, geen idee.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• kaconst
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-02 17:15
Gewoon in het begin ergens @SuppressWarnings schrijven, dan zouden ze allemaal moeten verdwijnen.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
kaconst schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:44:
Gewoon in het begin ergens @SuppressWarnings schrijven, dan zouden ze allemaal moeten verdwijnen.
Waar? in de html?

• Glabbeek
  • Laatst online: 12-02 11:54

Glabbeek

Dat dus.

Staat niet toevallig in je project properties onder 'Validation' de optie 'Override validation preferences' aan? Daarmee kan je de globale validation preferences omzeilen, waardoor die niet van toepassing zijn op het project.

En zo is het maar net.

• rrrandy
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-01 15:24
kaconst schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 19:44:
Het lijkt mij dat een Java-annotation in zijn geval niet werkt ;)

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

onder window -> preferences -> myeclipse -> validation

de optie html syntax validator uitzetten. :D

Gewoon alleen die ene warning weghalen lukt volgens mij niet. Nadeel van deze oplossing is dat er werkelijk NIETS meer gevalideerd wordt in je HTML. Maar goed, ik las net al dat dat bij jou niet uitmaakt. ;)

[ Voor 51% gewijzigd door JKVA op 17-10-2006 18:45 ]

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 17:22

MBV

wat mij erg irriteert aan eclipse is dat hij het altijd zo nadrukkelijk laat weten dat je een fout hebt. In java, als je een regel nog aan het typen bent, komt er een popup met 'je bent een puntkomma vergeten'. Kan je niet instellen dat het net zo werkt als MS Office grammatica? Gewoon de fouten weergeven zodra je naar de volgende regel gaat?

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

MBV schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:27:
wat mij erg irriteert aan eclipse is dat hij het altijd zo nadrukkelijk laat weten dat je een fout hebt. In java, als je een regel nog aan het typen bent, komt er een popup met 'je bent een puntkomma vergeten'. Kan je niet instellen dat het net zo werkt als MS Office grammatica? Gewoon de fouten weergeven zodra je naar de volgende regel gaat?
Default doet eclipse dit toch helemaal niet?

Zelfs als je gaat runnen vraagt hij eenmalig of je wel zeker bent dat je de code met een fout erin wil runnen, daar kan je zelfs aanvinken dat hij dat niet meer moet vragen, en aangezien eclipse een eigen incremental compiler heeft werkt onafgewerkte code zelfs?

Ik kan zoveel foute code typen als ik wil en dat word mooi onderlijnd en in de marge aangegeven dat het fout is maar ik krijg helemaal geen popup.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• MBV

MBV

sorry, dat bedoelde ik. Als je wat code intikt wacht hij steeds even (er verschijnen heel kort geen tekens meer) om te bekijken wat je fout hebt gedaan, en laat in de linkermarge vervolgens zien dat je nog niet klaar was met tikken. Nee joh, dat wist ik nog niet ofzo 8)7
Ook verschijnen er steeds teveel haakjes bij mij. Heel handig, code completion, maar ik was vim gewend :P

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

MBV schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:53:
sorry, dat bedoelde ik. Als je wat code intikt wacht hij steeds even (er verschijnen heel kort geen tekens meer) om te bekijken wat je fout hebt gedaan, en laat in de linkermarge vervolgens zien dat je nog niet klaar was met tikken. Nee joh, dat wist ik nog niet ofzo 8)7
Ook verschijnen er steeds teveel haakjes bij mij. Heel handig, code completion, maar ik was vim gewend :P
Wat zijn de specs van je dev bak?

Heb al heel wat code geschreven met eclipse en nooit kan ik me een echt storende delay herinneren buiten op oudere machines, bvb m'n oude laptop athlon mobile xp 1800+ & 512MB ram waar ook nog shared video mem afging en dan werken met grote projecten.

K'heb net getest op m'n macbook 2ghz/2gb ram en athlon 64 3500+/2gb ram, bij beide kan ik dit effect niet reproduceren, komen rode lijntjes maar nooit echt een delay terwijl dit gebeurt.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
Gebruik Netbeans 5.0 (niet de beta 5.5)
Dit hele gezeur heb je dan niet. Die wacht ook met fouten aan te geven tot je echt (redelijkerwijs) klaar bent.

• MBV

MBV

@apache: specs: Centrino 1.8GHz, 1GB ram, laptop (dus relatief trage HDD), gare windows installatie. Ubuntu nog niet geprobeerd. Het is ook niet echt wachten, hij hapert even. Bij 200 aanslagen per min is het 2 tekens ofzo, net genoeg om merkbaar te zijn.

@maxxi: zo vaak dev ik niet in java, voorlopig meer in PHP. En ik gebruik geen CVS maar SVN. Ik zal binnenkort eens Java en .NET uitproberen voor web-dev, 'k ben benieuwd :)

[ Voor 19% gewijzigd door MBV op 19-10-2006 00:32 ]

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
MBV schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:53:Als je wat code intikt wacht hij steeds even (er verschijnen heel kort geen tekens meer) om te bekijken wat je fout hebt gedaan, en laat in de linkermarge vervolgens zien dat je nog niet klaar was met tikken. Nee joh, dat wist ik nog niet ofzo 8)7
Tja.. het went. Er zit wel een vertraging op; hij gaat pas keuren als je twee a drie seconden stopt met typen. Ik weet niet of je deze periode ergens kunt verlengen.
PHPEclipse? Dan kan het uit hoor, als je er niet aan went.
Window > Preferences > PHPeclipse .. > PHP > tabje Typing > Close brackets ..

• MBV

MBV

Oh, het went wel, en als je een } intikt waar hij er zelf al een had neergezet gaat het meestal goed :)

Wat wel mateloos irritant is, is de traagheid van de code-assist. 2 lullig kleine bestandjes in een project staan, gaat hij altijd als je meer dan 0,5sec wacht na een $-teken alle mogelijkheden opsommen, en daar trekt hij mijn CPU (op linux) 5 sec voor dicht :(
Toch eens die zend-plugin proberen, of een nieuwere JRE gebruiken...
Pagina: 1