Ten eerste mijn opstelling:
ASUS P5ND2-SLI (splinternieuw, ivm garantie)
CORSAIR TWINX 2x512mb PC6400 (@667 ivm overklok)
INTEL PENTIUM IV 640 @ 3800MHz
COOLERMASTER EXTREME POWER 430WATT
AUDIGY 7.1 geluidskaartje
Probleem is dus als ik iets open zoals Everest Ultimate, er nog niks aan de hand is, maar zodra ik naar het kopje Overklok ga, gaat mijn muziek haperen, en als ik in dat submenu blijf, gaat de muziek sloom en dan weer snel, en dan weer haperen:S Maar als ik naar elk ander menu'tje ga, is er niks aan de hand! Dit is ook bij Speedfan wanneer opstart. Het is maar heel even, maar toch heel irritant, waar denken jullie dat dit aan kan liggen?
Ik heb ook problemen met mijn geluidskaart want die gaat soms kraken, mar dat komt omdat hij bijna kapot is, maar het 'haperen' is alleen op momenten van als mijn computer dingen laadt.
Alvast bedankt.

Edit: Op standaard klok ook dit probleem, wel in mindere mate..
ps. Memtest is errorloos!
ps2. Soms hapertie heeel even ook al doe ik niks.
ASUS P5ND2-SLI (splinternieuw, ivm garantie)
CORSAIR TWINX 2x512mb PC6400 (@667 ivm overklok)
INTEL PENTIUM IV 640 @ 3800MHz
COOLERMASTER EXTREME POWER 430WATT
AUDIGY 7.1 geluidskaartje
Probleem is dus als ik iets open zoals Everest Ultimate, er nog niks aan de hand is, maar zodra ik naar het kopje Overklok ga, gaat mijn muziek haperen, en als ik in dat submenu blijf, gaat de muziek sloom en dan weer snel, en dan weer haperen:S Maar als ik naar elk ander menu'tje ga, is er niks aan de hand! Dit is ook bij Speedfan wanneer opstart. Het is maar heel even, maar toch heel irritant, waar denken jullie dat dit aan kan liggen?
Ik heb ook problemen met mijn geluidskaart want die gaat soms kraken, mar dat komt omdat hij bijna kapot is, maar het 'haperen' is alleen op momenten van als mijn computer dingen laadt.
Alvast bedankt.
Edit: Op standaard klok ook dit probleem, wel in mindere mate..
ps. Memtest is errorloos!
ps2. Soms hapertie heeel even ook al doe ik niks.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 20:21 ]