Toon posts:

[usermerge] wachtwoord T.net account

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op GoT en op T.net een account. Beide accounts hebben dezelfde naam nl. frieksk. Bij het invullen van het wachtwoord van de T.net account krijg ik altijd melding dat het wachtwoord fout is. Ik vermoed dat dit komt door de optie 'wachtwoord versleutelen'. Als oplossing had ik gedacht de GoT account te houden en dan gewoon de T.net weg te doen. Maar is dit mogelijk (en zoniet, wat is het probleem)? Alvast bedankt.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Even de passmailer gebruiken?

Verwijderd

Je kan niet een account 'wegdoen'. Als je meer zekerheid wil hebben dat het bij de merge goedgaat, kan je inderdaad het beste even de passmailer gebruiken, en anders de procedure in de FAQ volgen:
Als je je password bent vergeten kun je de password mailer gebruiken. Je krijgt dan per mail een nieuw password toegestuurd. Kom je er zelf niet uit omdat je bijvoorbeeld ook je gebruikersnaam bent vergeten, dan kun je een topic openen in het Frontpage Algemeen-forum (indien je wel over een werkende GoT login beschikt) of via email of ICQ contact opnemen met iemand van de crew. Vergeet niet te vermelden wat je zelf al hebt geprobeerd en voeg ook alle gegevens die ter zake doen toe, zoals gebruikersnaam en email-adres.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik een regeltje in de FAQ overlezen heb |:(

Verwijderd

Okidoki, geen probleem :)

[offtopic]Als iedereen alle FAQ's uit zijn hoofd zou leren, zouden er alleen nog maar posts zijn van mensen die inmiddels 55-plusser zijn ;)

Dit topic is gesloten.