[V&A} Aantal korte vragen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 22:08
Er zijn een aantal dingen die ik graag veranderd zie in het V&A sectie van Tweakers.net :)
Ik geef daarom wat tips en dwing jullie nergen toe :+

Waarom kan je een feedback bericht niet editten, soms heb je per ongelijk iets verkeerd ingetyped wat je dus niet kan veranderen :)

Waarom kan je niet reageren op een feedback :? dit is soms wel eens makkelijk om onduidelijk heden uit de weg te helpen :>

En waarom kan je geen foto's uploaden bij het Vraag gedeelte ?
Ik zal even een voorbeeld noemen:
Ik had een vraag ad geplaats waarbij ik een ViVo kabeltje wou. Maar ik kon er helemaal geen plaatje bij zetten, en ik heb nu van iemand een verkeerd kabeltje gekregen :'( (wat misschien voorkomen had kunnen worden als ik een plaatje had neer kunnen zetten :*) gellukig was de verkoper zo coulant om het geld terug te storten, maar het scheelt een hoop 'elende' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel Fristie schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:31:
Er zijn een aantal dingen die ik graag veranderd zie in het V&A sectie van Tweakers.net :)
Ik geef daarom wat tips en dwing jullie nergen toe :+
Pfoei, gelukkig maar! :)
Waarom kan je een feedback bericht niet editten, soms heb je per ongelijk iets verkeerd ingetyped wat je dus niet kan veranderen :)
Het feedback systeem is niet geheel naar de zelfde maatstaven als de rest van het reactiesysteem gemaakt. Er zijn wel meer zaken die niet helemaal zo zijn als gewenst, maar op dit moment zijn er teveel andere zaken die een hogere prioriteit hebben. Ik ben met je eens dat het misschien handig zou zijn. Voor nu kan je als het je echt stoort een verzoekje sturen naar buyerszone@tweakers.net om je reactie te laten verwijderen.
Waarom kan je niet reageren op een feedback :? dit is soms wel eens makkelijk om onduidelijk heden uit de weg te helpen :>
Feedback secties zijn datgene wat de naam zegt: feedback, en dus geen discussieplatform. Indien er twee verschillende ervaringen zijn, kunnen beide partijen hun ervaring bij de ander plaatsen. Hierbij wil ik wel aantekenen dat het ontvangen van een negatieve beoordeling an sich natuurlijk nooit de reden mag zijn om een negatieve beoordeling terug te plaatsen. Onderbouwing is dan wel vereist. Het is tevens aan te raden pas feedback te geven als alles helemaal is afgerond en uitgesproken. Ben je van mening dat je de user survey moet gebruiken om de ander iets te vertellen wat je hem niet al verteld hebt, dan denk ik dat je beter e-mail of telefoon ter hand kan nemen om eerst onderling alle mogelijkheden af te gaan en zaken uit te spreken.
En waarom kan je geen foto's uploaden bij het Vraag gedeelte ?
Ik zal even een voorbeeld noemen:
Ik had een vraag ad geplaats waarbij ik een ViVo kabeltje wou. Maar ik kon er helemaal geen plaatje bij zetten, en ik heb nu van iemand een verkeerd kabeltje gekregen :'( (wat misschien voorkomen had kunnen worden als ik een plaatje had neer kunnen zetten :*) gellukig was de verkoper zo coulant om het geld terug te storten, maar het scheelt een hoop 'elende' ;)
Uploaden van foto's is al vaker gevraagd. Misschien is het een goed idee je even aan te melden op http://devtrack.tweakers.net.
Daar kan je zaken rapporteren en bekijken wat al gemeld is. Volgens mij zijn alle dingen die je in dit topic genoemd hebt daar namelijk al eens voorbijgekomen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2006 19:46 ]