Laptop stuk? (Medion)

Pagina: 1
Acties:

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
Hallo,
Ik zit met een probleem, sinds vandaag is mn laptop vaag.
Als ik hem aanzet gaat de power knop wel branden en je hoort de cd rom wat geluid maken en de HD en dan houd ik zwart beeld.
na wat geklooi kwam ik erachter dat wanneer ik linksonder op de laptop druk hij gewoon doorstart. Het vreemde is zodra ik hem tijdens de bios check loslaat loopt hij meteen vast. Zodra eenmaal het windows scherm verschijnt (dat hij gaat laden dus) kan ik hem 10 rondjes op de kop houden maar loopt hij zo stabiel als het hoort (nu ik dit typ dus ook).
Wat ook vreemd is dat hij ook niet meer zelf uit wilt schakelen... moet hem dus zelf uitdrukken want nooit hoefde.
Mijn vraag is kun je een laptop zo open schroeven en wat stekkertjes aanduwen? of is dit niet mogelijk.. heb een vrij nieuwe laptop.
Heb nogwel garantie maar heb weinig zin om dat ding een poos kwijt te zijn voor dit probleem.

wie o wie heeft hier een oplossing voor?.

greetz

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:10
lijkt op een los contact oid. Ik denk dat je hem wel open kunt schroeven als je geen garantie zegel oid verbreekt.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
eldeegee schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:23:
Hallo,
Ik zit met een probleem, sinds vandaag is mn laptop vaag.
Als ik hem aanzet gaat de power knop wel branden en je hoort de cd rom wat geluid maken en de HD en dan houd ik zwart beeld.
na wat geklooi kwam ik erachter dat wanneer ik linksonder op de laptop druk hij gewoon doorstart. Het vreemde is zodra ik hem tijdens de bios check loslaat loopt hij meteen vast. Zodra eenmaal het windows scherm verschijnt (dat hij gaat laden dus) kan ik hem 10 rondjes op de kop houden maar loopt hij zo stabiel als het hoort (nu ik dit typ dus ook).
Wat ook vreemd is dat hij ook niet meer zelf uit wilt schakelen... moet hem dus zelf uitdrukken want nooit hoefde.
Mijn vraag is kun je een laptop zo open schroeven en wat stekkertjes aanduwen? of is dit niet mogelijk.. heb een vrij nieuwe laptop.
Heb nogwel garantie maar heb weinig zin om dat ding een poos kwijt te zijn voor dit probleem.

wie o wie heeft hier een oplossing voor?.

greetz
Zit weinig op dan garantie claimen. Zorg voordat je hem afgeeft dus voor een leen laptopje, of pc oid(vrienden/ouders/familie vragen..)

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-01 22:00
meer mensen met ideeen ?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik zou gewoon het missen van de laptop even voor lief nemen. Als je zelf bezig gaat en je maakt wat kapot dan heb je geen garantie meer, en dus nog minder dan wat je nu hebt ;)

Verwijderd

Medion, dus gewoon even mee terug gaan naar de Aldi. Je hebt als het goed is 3 jaar garantie op dat ding, dus waarom zou je hem zelf open gaan slopen, met het risico een zegel te verbreken zodat je helemaal geen garantie meer hebt.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:59

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:51:
Medion, dus gewoon even mee terug gaan naar de Aldi. Je hebt als het goed is 3 jaar garantie op dat ding, dus waarom zou je hem zelf open gaan slopen, met het risico een zegel te verbreken zodat je helemaal geen garantie meer hebt.
niet met de laptop teruggaan naar de aldi, maar direct Medion benaderen. De Aldi kan hier niets aan doen en zal je ook alleen maar adviseren om met Medion concact op te nemen, zij zorgen voor de garantie, en niet de Aldi.
Ik werk zelf bij de aldi mocht je mijn verhaal niet willen geloven :)

Nu met WP, PV, EV en PC

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:05

Smoke

Maverick Reploid

theodouma schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:28:
[...]

niet met de laptop teruggaan naar de aldi, maar direct Medion benaderen. De Aldi kan hier niets aan doen en zal je ook alleen maar adviseren om met Medion concact op te nemen, zij zorgen voor de garantie, en niet de Aldi.
Ik werk zelf bij de aldi mocht je mijn verhaal niet willen geloven :)
Yep, gewoon bellen en je laptop wordt opgehaald. Zorg er wel voor dat je er een kopie van de kassabon bijdoet(Bankafschrift mag ook). Je bent de laptop op zijn hoogst 15 werkdagen kwijt, en ze hebben geen leenlaptops.

Ik zou hem niet zelf openschroeven, kan zijn dat je dan problemen met de garantie krijgt.
Pagina: 1