Toon posts:

[XP] Blijft steeds in de eerste fase komen van setup*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,,

Ik heb een probleem met het installeren van windows xp

elke x als die de eerste sessie heeft afgesloten zegt mijn computer strat je computer op nieuwe op om de installatie te vervolgend en dan doe ik dat en dan begint hij weer op nieuw met de eerste sessie :? |:(

KAN IEMAND MIJ HELPEN !!!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb je dan de bootvolgorde eventueel ook anders gezet? Dat die moet starten vanaf harde schijf? Normaal gesproken doet die dat ook.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die veranderen? in de bios

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:24
Ik heb 3 weken geleden hetzelfde probleem gehad! Geen enkele cd deed het. Is ook wel een topic van op Tweakers!

Bij mij was de oplossing om Windows XP Pro SP3 UWin Installer Edition te installeren. Dit is een Windows waarbij iemand al updates en softwareprogramma's heeft toegevoegd. En het lukt in 3 stappen! Naja het werkte bij mij. Daarna niet meer geprobeerd om een "echte" Windows XP te installeren. Succes!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je nou na de eerste reboot direct je CD er eens uit haalt, wat gebeurt er dan? :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:12:
waar kan ik die veranderen? in de bios
Yups :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:19

paQ

en niet op enter rammen wanneer je dat als opte krijgt als ie voor het eerst herstart

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt :D ik heb de boost instelling verandert en ik zag dat me computer ook geen hardschijf zag dus heb ik ff een master ingestelt en toen dee die het wel :D dus dank je wel voor de info _/-\o_
Pagina: 1