ello,
Ik ben op zoek naar een grote weerbestendige buitenkast.
Deze kast zal fungeren als een verdeel station voor netwerk en het (in eigenbeheer) coax kabelnet.
In deze kast komen voornamelijk switches te hangen en coax versterkers.
Nu is mijn grootste probleem, de prijs. Aangezien ik in dienst ben voor een startende stichting, heb ik een zeer beperkte begroting.
Ik heb geinformeert naar verschillende kasten van ritta. Maar om nou "ff" € 1000,- neer te kunnen schuiven voor een buiten kast, ex beton sokkel van € 520,- ex btw. Dat gaat niet lukken.
De vraag is dus ook wie weet er een 2de hands markt hier voor te vinden, of weet een andere interressante oplossing.
De meeste 2de hands elektra kasten zijn dus te ondiep, ik wil het wel netjes weg werken e.d.
Vaak zijn de deuren ook te ondiep m.b.t de kabels in de switches.
Kast afmetingen,
minimaal 49cm breed (19" moet er in kunnen)
minimaal 80cm hoog (ik wil de versterkers en de switches wel redelijk van me kaar scheiden.
Minimaal 35cm diep (switches zijn eenmaal erg diep. 3com ssII 3300)
er komt in te hangen :
2u - 3300 3com ssII
2u - patch rack 24 poorten
1u - rangeer paneel
2u - patch panel 12 poorten
20u - ongeveer aan versterking. Dit is lastig schatten deze kunnen op allerlei manieren geplaatst worden. En het aantal is niet precies bekent. Vandaar 80cm hoogte
wie weet een leuke oplossing, of locatie waar deze dingen te verkrijgen zijn.
Thnxs grtz
Ik ben op zoek naar een grote weerbestendige buitenkast.
Deze kast zal fungeren als een verdeel station voor netwerk en het (in eigenbeheer) coax kabelnet.
In deze kast komen voornamelijk switches te hangen en coax versterkers.
Nu is mijn grootste probleem, de prijs. Aangezien ik in dienst ben voor een startende stichting, heb ik een zeer beperkte begroting.
Ik heb geinformeert naar verschillende kasten van ritta. Maar om nou "ff" € 1000,- neer te kunnen schuiven voor een buiten kast, ex beton sokkel van € 520,- ex btw. Dat gaat niet lukken.
De vraag is dus ook wie weet er een 2de hands markt hier voor te vinden, of weet een andere interressante oplossing.
De meeste 2de hands elektra kasten zijn dus te ondiep, ik wil het wel netjes weg werken e.d.
Vaak zijn de deuren ook te ondiep m.b.t de kabels in de switches.
Kast afmetingen,
minimaal 49cm breed (19" moet er in kunnen)
minimaal 80cm hoog (ik wil de versterkers en de switches wel redelijk van me kaar scheiden.
Minimaal 35cm diep (switches zijn eenmaal erg diep. 3com ssII 3300)
er komt in te hangen :
2u - 3300 3com ssII
2u - patch rack 24 poorten
1u - rangeer paneel
2u - patch panel 12 poorten
20u - ongeveer aan versterking. Dit is lastig schatten deze kunnen op allerlei manieren geplaatst worden. En het aantal is niet precies bekent. Vandaar 80cm hoogte
wie weet een leuke oplossing, of locatie waar deze dingen te verkrijgen zijn.
Thnxs grtz
www.mnmclan.nl - LanParty's 4 The win | www.wazda.nl